Nedavno objavljeno

Dvostruki trijumf Via Medie: prvo zlato s Golden Druma za BiH i ponovo titula Agencije godine u regiji

Zlato koje slavi snagu ljudi koji vjeruju u ideju — i hrabrost onih koji su spremni staviti društvo ispred biznisa.

Bosna i Hercegovina je po prvi put u historiji osvojila zlato na prestižnom međunarodnom festivalu kreativnosti Golden Drum.

Agencija Via Media trijumfovala je u kategoriji Creative Media Excellence Drum – Creative Use of Media, Events s kampanjom „Vrijeme je da stanemo“ za klijenta Bingo, dok je istovremeno po drugi put proglašena Adriatic Agency of the Year – najboljom agencijom u regiji.

Ovo priznanje nije samo potvrda ideje, već i čina koji je započeo promjenu društvenih tokova. „Vrijeme je da stanemo“ nije bila samo kampanja, već poziv na buđenje savjesti. U zemlji u kojoj su žene godinama trpe nasilje, a institucije sporo reaguju, kreativnost je postala katalizator promjene i simbol društvenog buđenja.

Takva ideja ne bi bila moguća bez brenda koji je jednako hrabar. U vremenu kada kompanije biraju sigurne teme, Bingo je odlučio da svoj biznis pretvori u protestnu mašinu, koristeći vlastitu mrežu kao glas protiv nasilja. To je bila odluka, ne strategija. Stav, ne kampanja.

Sinergija agencije koja vjeruje u moć istine i brenda koji ima snagu da je izgovori stvorila je presedan – primjer da komunikacija može nadmašiti komercijalni cilj i postati čin građanske hrabrosti.

„Ovo zlato slavi snagu ljudi koji vjeruju u ideju — i hrabrost onih koji su spremni staviti društvo ispred biznisa. U svijetu u kojem se većina bori za brojke, mi smo odlučili boriti se za vrijednosti. To je ono što ovu pobjedu čini stvarnom. Kada smo kod hrabrosti moramo spomenuti udruženja „Glas žene“ Bihać,  „Tim volim život“ Cazin, „Izvor“ Sanski Most, “Ženska vizija” Tuzla, „Inicijativa građanki/na Mostar“  “Udružene žene” Banja Luka, Udruženje građana „Budućnost“ Modriča i Fondacija „Lara“ koja su pokrenula incijative i koja se svakodnevno bore za žene širom naše zemlje. “ izjavio je Haris Mujanović, CEO agencije Via Media.

Festival Golden Drum, poznat i kao „mali Cannes“, već tri decenije nagrađuje kreativnost koja ima svrhu. Prepoznat kao jedno od najrelevantnijih mjesta za ocjenjivanje kreativnosti i strateške izvrsnosti u komunikaciji. Koliko su kriteriji rigorozni pokazuje i činjenica da je posljednji put zlatno priznanje Golden Druma za agenciju u regiji je dodijeljeno još 2019. godine U takvom kontekstu, zlato iz Bosne i Hercegovine predstavlja potvrdu da domaća kreativnost može biti globalno relevantna, ali i društveno odgovorna.

spot_img

Latest Posts

spot_img

Raport

spot_img