Nedavno objavljeno

Joga za lice

Prema stručnjacima lake vježbe učiniće da vaše lice bude zategnuto i podmlađeno.

Veoma su jednostavne, možete da ih radite bilo kad. Na prirodan način sprečite starenje.

Korjeni ove prakse pripadaju drevnim kulturama poput indijske i kineske fokusirajući se na protok energije i tjelesnu cirkulaciju.

Posljednjih nekoliko decenija wellness stručnjaci fokusirali su se na mišiće lica, a s ciljem smanjivanja znakova starenja.

Prije no što primjenite ove joga vežbe za zatezanje lica, pripremite prostor. Potrebno vam je ogledalo, kako biste bili sigurni da kožu ne “gužvate”, već zatežete. Za konkretne rezultate treba da izdvojiten do pet minuta vremena, dva puta dnevno (ujutro i predveče).

Poza za kožu vrata

Zasigurno ste već čuli, a možda i iskusili kako je vrat izdajica kada je reč o godinama. Stoga je ovaj korak, koji opušta ramena i podstiče pravilno držanje u toku vježbanja, idealan za početnike.

Zauzmite uspravnu poziciju, isprsite se i opustite ramena.

Istaknite bradu naprijed, napućite usne, a zatim lagano pomičite u desnu pa lijevu stranu pod uglom od 45 stepeni.

Zadržite se na svakoj strani desetak sekundi. Dišite.

Svaku stranu ponovite tri puta.

- Advertisement -

Poza za kožu čela

Smatra se idealnom jutarnjom vežbom jer podstiče cirkulaciju. Može da se raditi prije ili nakon rutine čišćenja lica.

Fizička pozicija je ista kao i u prethodnoj vježbi.

Krenite od sredine čela laganim zatezanjem prstima prema korenu kose. Ponovite to tri puta.

Dišite smireno i polako. Vježbe radite što blaže, fokusirano i polako.

Poza za usne

Zbog smanjenja proizvodnje kolagena, usne s godinama gube elastičnost, ali i punoću. Sledeća vežba pomaže pri toniranju mišića u tom području.

Položite kažiprst na uglove usana.

Nasmiješite se što je više moguće.

Glavu držite uspravnom.

Pomjerajte jezik polagano s jedne na drugu stranu.

Ponovite to tri puta.

Ove vježbe naučiće vas koncentraciji i pomoći će vam da zategnete lice.

Latest Posts

spot_img

Raport

spot_img