spot_img

Nedavno objavljeno

Plazma – okus koji spaja generacije

Uz Plazma keks odrastale su i odrastaju generacije. Bilo da ste je jeli potopljenu u mlijeko, grickali kao keks ili ste pravili kolače od nje – Plazma je uvijek tu da upotpuni dragocjene trenutke. Svi smo rasli uz nju, ali je i sama Plazma u više od 55 godina postojanja  rasla i razvijala se s nama.

Brojne inovacije

Kroz svoj razvoj Plazma je donosila nove ukuse, oblike kao i nova pakovanja, koji su pronašli mjesta u našim srcima i stomacima. Prateći prve Bambi inovacije od Plazma Mlevene koja je počela sa proizvodnjom prije 35. godina, najmanje Plazme ikada u neprelivenoj i čoko varijanti, a sa nešto kasnijim lansiranjem i Mini Mini Plazme koja je osvojila ne samo dječiji, već i svijet odraslih, Plazma porodica se tokom godina razvijala te su uslijedile i Posna Plazma, Plazma Diet i najveća Plazma ikada – Plazma Čoko XXL.

Svoj 50. rođendan Plazma je obilježila najuzbudljivijom inovacijom do tada – na tržište je plasirana Plazma Slana, koja je donijela potpuno novo Plazma iskustvo.

 

Svoj već bogat asortiman, Plazma porodica je dodatno obogatila donoseći slatkiše za savršen kraj obroka: Plazma Kocku i Plazma Stikse, a ubrzo je lansirana i neodoljivo hranjiva kombinacija najukusnijih komadića omiljenog keksa i visokokvalitetnih finih sastojaka – PlazMix.

Titulu najomiljenijeg domaćeg slatkiša, prema mišljenju potrošača u Srbiji, Plazma keks nosi još od 2010. godine, čime potvrđuje da je brend koji se voli i inspiriše.

Ovih dana održava se Sarajevo Film Festival, velika filmska bajka koja je davno postala svjetska priča, a Plazma, koja je i ove godine srebrni sponzor Festivala, pripremila je poklonicima sedme umjetnosti delicije napravljene od Plazme. Pored sjajne kinematografije i uživanja u Plazma slatkišima, posjetioci će imati priliku da u okviru Plazmastičarnica corner-a otkriju tajne pripreme Plazma Shake-a, Plazma Pops-a i čuvenih Plazma palačinki.

Tajna je u kvalitetu i jedinstvenom okusu

Na crvenom tepihu Sarajevo Film Festivala sreli smo Strahinju Inića, brend menadžera kompanije Bambi za Plazma brend, koji je za Graciju govorio o uspjehu ovog brenda.

„S obzirom na to da postoji već više od 55 godina, Plazma je postala simbol tradicije i zajedništva, dio je života i bitnih trenutaka mnogih generacija. Zbog toga smo svjesni i koja je odgovornost na nama, zbog čega kontinuiranim inovacijama i beskompromisnim kvalitetom njegujemo vjernost koju dobijamo od naših potrošača. Do sada smo bili veoma uspješni u tome, a i u narednom periodu nastavljamo istim tempom”, kazao je Inić za Graciju.

Na pitanje koja je tajna Plazme i kako to da uspijeva da bude omiljeni keks svih generacija, Strahinja nam je kazao kako nema neke posebne tajne – riječ je „samo” o vrhunskom kvalitetu i jedinstvenom okusu.

„Iza našeg dugogodišnjeg uspjeha krije se ljubav prema inovacijama i neprestanom osluškivanju naših potrošača kako bismo uvijek bili korak ispred. Plazma zauzima važno mjesto u životima potrošača. Ona je nezamenjivi partner u svakom trenutku i u svim životnim razdobljima. Plazma se voli i inspiriše, a ljubav prema njoj prenosi se s generacije na generaciju”, poručio je Inić za kraj.

Jedno je sigurno, Plazma uživa ogromno povjerenje i ima posebno mjesto u našim srcima.

Mi idemo da probamo Plazma slatkiše, a požurite i vi, jer se Sarajevo Film Festival uskoro završava!

Latest Posts

spot_img

Raport

spot_img