Kod Argete je uvijek riječ o (filmskoj) kulturi.

Kao dugogodišnji partner Sarajevo Film Festivala, Argeta je ove godine odlučila izazvati umjetnike, dizajnere i građane, da uhvate korak s održivim razvojem umjetnosti i financija, sudjelovanjem na natječaju za najbolji Argeta NFT inspiriran Sarajevom i filmom.

Nedavno objavljeno

“Mi u Argeti imamo puno stvari na koje smo ponosni, a jedna od njih je dugogodišnje partnerstvo sa SFF-om,” kaže Mirsada Kadribašić, senior brend building menager Argete. Dugoročnom suradnjom Argeta pomaže lokalnu kulturu, ali ispunjava i značajan dio svog programa održivosti, a ljudi, održivost, inovacije i razvoj svjetlije budućnosti za sve pokreću Argetu.

Argeta je povodom ovogodišnjeg Festivala pozvala prvenstveno umjetnike iz Bosne I Hercegovine  da kreiraju Argeta NFT-ove inspirirane Sarajevo film festivalom, Sarajevom, kulturom, filmovima i emocijama. NFT-ovi (non-fungible talken) su kriptografski zaštićena digitalna imovina koja predstavlja neki jedinstveni predmet, pojavu ili npr. umjetničko djelo, a kreirani su kao sredstvo za čuvanje vrijednosti. A Argetin NFT – Argetty – osobeni je lik koji je imao mnogo različitih uloga kad je Argeta ove godine, kao pionir u prehrambenoj industriji, objavila svoju prvu zbirku NFT-a.

Na Argetin natječaj pristiglo je više od stotinu radova, a umjetnici koji su po ocjeni festivalskog žirija imali najbolje radove, dobit će novčanu nagradu i 10 NFT-a kao svoju ličnu dugoročnu investiciju, jer će im tako dati priliku da od svoje umjetnosti zarade višekratno. Naime, postotak svake NFT preprodaje vraća se umjetniku, a kako umjetnik postaje popularniji tako raste i vrijednost njegovih NFT-ova.

Kao prvi brend robe široke potrošnje u regiji sa zbirkom NFT-a, Argeta ljudima približava digitalnu transformaciju i web 3.0., vjerujući da zajednica mora ići u korak s inovacijama koje se dešavaju oko nas i koje mijenjaju svijet kakav znamo. Također, kao mesna i riblja pašteta broj 1 u Evropi*, Argeta uvijek teži najboljem. Ne samo najboljim sastojcima za pripremu najpriznatije i najomiljenije paštete u Evropi, nego i najboljim idejama kako bi stalno pomjerala granice onoga što brend može učiniti za svoje ljubitelje.

Više o Argetinoj kolekciji NFT-a arajevo Film Festival saznajte na www.velika-scena.com i pratite nove priče sa Sarajevo Film Festivala.

* Na temelju podataka NielsenlQ RMS-a za kategoriju Mesna i riblja pašteta (definirana Atlantic Droge Kolinska) za 12-mjesečno razdoblje koje završava 30. Novembra 2020. za 17 europskih zemalja (Austrija, Bosna i Hercegovina, Hrvatska, Češka, Austrijski y, Velika Britanija, Mađarska, Italija, Nizozemska, Polanci, Portugal, Srbija, Slovačka Republika, Slovenija, Španjolska, Švedska, Švicarska) ukupno maloprodajno tržište po lokalnim specifičnostima (Copyright © 2021,  NielsenlQ)

Pročitaj još
Related

Uspostavljena saradnja između Sarajevo Business Foruma i Sajma privrede u Tešnju

Ovim sporazumom je predviđeno uspostavljanje poslovne saradnje Sarajevo Business...

Lactalis BH pomaže svojim uposlenicima i farmerima

Jedan od načina pomoći uposlenicima Lactalis BH je i...