Nedavno objavljeno

SLAVLJENJE ŽIVOTA: Jedna posebna kampanja za kupaće kostime

Članice Udruženja osoba oboljelih i liječenih od karcinoma dojke “Renesensa” su modeli u kampanji za ortopedske kupaće kostime

Snimila Maja Topčagić

Početkom juna, u prostorijama foto studija Soba, pod vodstvom fotografkinje Maje Topčagić snimljena je kampanja za ortopedske kupaće kostime firme Amoena BH, a modeli koji ih nose su žene iz Udruženja osoba oboljelih i liječenih od karcinoma dojke “Renesansa”: raznolike, nasmijane dame u modernim i elegantnim kombinacijama za plažu.

Amoena BH je specijalizovana trgovina za ortopedska pomagala, koja od 2005. godine se trudi da ženama operisanim od karcinoma dojke ponudi sve ono što je potrebno da se vrate u normalne životne tokove. Od sofisticiranih, modernih silikonskih proteza, koje nakon potpune ili parcijalne mastektomije ponovo uspostavljaju ravnotežu u kičmenom stubu, do komfornih i ženstvenih ortopedskih grudnjaka koji čvrsto i pouzdano drže protezu na mjestu, za vrijeme svih aktivnosti.

“Članice Udruženja ‘Renesansa’ već dugi niz godina u Amoeni pronalaze sve ono što im je potrebno kako bi olakšale svoju svakodnevnicu i prikrile nedostatke nastale operacijom i liječenjem, a tiče se odjeće i ortopedskih pomagala”, kaže direktorica “Renesanse” Enida Glušac. “Ljubazno i stručno osoblje uvijek pomogne da nađemo ono što nam najbolje odgovara. Stoga sam došla na ideju da naše članice, stvarne korisnice Amoeninih proizvoda, iste i prezentuju.”

Amoena BH svake godine u svojoj ponudi ima i aktuelnu kolekciju ortopedskih kupaćih kostima. Razliku između njih i standardnih kostima uočava samo žena koja ih nosi: zahvaljujući ovim kupaćim kostimima, ona se opušteno i samopouzdano kreće, pliva i uživa na plaži.

Šta kažu učesnice kampanje

“U Amoeninom kupaćem kostimu osjećam se fantastično, udobno i na kraju sasvim prirodno, s obzirom na to da mi je urađena obostrana radikalna mastektomija, tako da čak ni ja ne primjećujem taj nedostatak”, kaže Amila Kašibović, jedna od modela kampanje. “Sve ono što jednoj ženi koja je prošla kroz ovu dijagnozu stvara nesigurnost, pogotovo na plaži, gdje se taj ‘nedostatak’ posebno ističe. Amoena kupaći kostim je to odlično upakovao i sakrio uz odličan kroj, kvalitet i udobnost. Posebno sam očarana dizajnima koju su jako šik, što je za mene još jedno pozitivno otkriće.”

I Sadija Kulovac kaže kako se u Amoeninom kupaćem kostimu osjećala ugodno: “Pred kamerama nije bilo treme, jednostavno sam uživala i opet bih ponovila.”

“Osjećam se ležerno i nesputano, čak i pred kamerom. Ugodno kao u sopstvenoj koži”, kazala je Branka Baban, s kojom se složila i Ismeta Gagulja Krajina: “Udobno, prirodno, čak ni ja ne osjećam taj nedostatak što mi je odstranjen prilikom operacije.”

A evo šta o iskustvima u radu s operisanim ženama kaže mlada direktorica firme Amoena BH, Sabina Sarvan: “Naša firma ima svoju maloprodaju u Sarajevu, a širom BiH imamo ovlaštene partnere, tako da su naši proizvodi dostupni svim oboljelim ženama u našoj državi. Zahvaljujući tome što radimo direktno u maloprodaji sa našim kupcima mi tokom vremena gradimo jedan prijateljski odnos. Iz našeg iskustva najteži je prvi posjet našoj trgovini. Tada bolest postaje vidljiva okolini i kod mnogih žena se javlja osjećaj stida radi toga. Mi u tom trenutku u našoj trgovini pokušavamo da nađemo najbolje rješenje za trenutne situacije, poput perike u slučaju gubitka kose zbog terapije, a nakon operacije dojke određujemo veličinu silikonske proteze i ortopedskog grudnjaka. Kada su veličina i model pravilno određeni, ramena su ponovo u balansu i odmah vidite promjenu u držanju kod svake žene.”

Kampanje poput ove bitne su, smatra Sabina Sarvan, ne samo za oboljele žene nego i zato što daju sliku operisane žene kao snažne, vesele, zavodljive i lijepe, sa svojim savršenostima i nesavršenostima. “Ona je više od svoje dijagnoze i nekada je treba na to podsjetiti.”

Modeli su odgovorili i na pitanje šta žele postići ovom kampanjom.

Sadija Kulovac: “Ovom kampanjom bih željela da poručim i drugim ženama da iako su se podvrgnule mastektomiji, ako nose odgovarajući ortopedski kupaći kostim, jednostavno nema straha da bi proteza mogla da ispadne, a da se na plaži ne osjećamo manje vrijednom zbog našeg nedostatka.”

Branka Baban: “Ovom kampanjom želim poručiti svim ženama da vole i cijene sebe bez obzira na izgled, jer svaka je lijepa i posebna na svoj način.”

Amila Kašibović: “Ono što je meni bio najljepši dio ove kampanje jest druženje i širenje dobrih vibracija s mojim divnim ženama. Ova kampanja me jako obradovala i smatram da nam nedostaje više kampanja ove vrste i poruka koje šaljemo s njima. Poruka koju ja želim da pošaljem kao jedna od učesnica bi bila da svaka mana, nedostatak i nesavršenost nestaju ako smo istinski sretni, te upravo tako nesavršeni smo najsavršeniji.”

Ismeta Gagulja Krajina: “Ova kampanja me čini jako sretnom.”

Enida Glušac: “Cilj je da ovo što smo mi pronašle u Amoeninim proizvodima prikažemo i ostalim oboljelim ženama kako bismo im olakšale da podignu samopouzdanje i svijest o svome tijelu.”

Udruženje “Renesansa”, koje vodi Enida Glušac, postoji već 23 godine i kroz njega je prošlo više hiljada žena, a nažalost u zadnje vrijeme ih je sve više i više. “Mi se trudimo i nastojat ćemo i u budućnosti, kroz razne medijske nastupe, video klipove, ulične akcije, brošure i slično, da podignemo svijest o ovoj opakoj bolesti i važnosti samopregleda i redovnih liječničkih pregleda, jer bolest je u 90% slučajeva izlječiva ukoliko se otkrije na vrijeme, liječenje je kratkotrajnije, pa je samim tim manje opterećenje na zdravstveni sistem. Našim članicama organiziramo razne kulturne, zabavne, edukativne i psihološke radionice kako bi se što lakše izborile sa bolešću i kako bismo konačno naučile da se radujemo životu i cijenimo život”, kaže Enida Glušac.

- Advertisement -

Latest Posts

Raport

spot_img
spot_img