Nedavno objavljeno

ANA McMAHON: L’Oréal Paris se vratio na Sarajevo Film Festival!

Kao zvanični makeup-partner, ovaj svjetski brend ponovo je dijelom već kultne filmske smotre talenata, glamura i kosmopolitskog duha. Zato je Ana McMahon, generalna direktorica Divizije proizvoda široke potrošnje u kompaniji L’Oréal Adria-Balkan, koja ujedno upravlja brendom L’Oréal Paris i u BiH, bila naš prirodan izbor za sugovornicu

Snimci L’Oréal

Ana McMahon je generalna direktorica Divizije proizvoda široke potrošnje u kompaniji L’Oréal Adria-Balkan, a istovremeno vodi brend L’Oréal Paris na devet tržišta u regiji, uključujući i našu zemlju. Povod za razgovor je inspirativan: L’Oréal se vraća na ovogodišnji Sarajevo Film Festival u punom sjaju. “L’Oréal Paris je mnogo više od brenda posvećenog samo ljepoti. Već duže od jednog vijeka osnažujemo žene širom svijeta, kako uz pomoć najsavremenijih proizvoda iza kojih stoje posljednja naučna dostignuća, tako i kroz inicijative i partnerstva kroz koje iniciramo i unapređujemo dijaloge na temu jednakih prava i samopouzdanja. Stoga je naše partnerstvo sa festivalom koji slavi filmsku umjetnost, kosmopolitski duh, kulturnu saradnju i povezivanje te doprinosi jačanju temeljnih vrijednosti i ljudskih prava potpuno prirodno”, započinje Ana.

Brend koji podržava žene

Poznati francuski kozmetički brend prisutan je na najekskluzivnijim događajima širom svijeta, personifikujući glamur i žensku snagu. Od Kanskog festivala, preko čuvenog defilea na Sedmici mode u Parizu, do raznih dešavanja na kojima su u fokusu njegove globalne ambasadorice, L’Oréal Paris koristi modne piste i crveni tepih kao platformu za promovisanje vrijednosti koje su u samom srcu brenda: žensko osnaživanje, ženstvenost i feminizam, inkluziju i raznolikost. “Mi smo brend koji ženama daje moć, jer one to zaslužuju”, nastavlja Ana McMahon. “Znamo da ne postoji vizija ljepote koja odgovara svima i zbog toga je naša zajednica toliko raznolika. Naš takozvani ‘tim snova’, odnosno globalne ambasadorice, uključuje ikone iz filmske, modne i muzičke industrije. Svaka od njih, na jedinstven način, podržava i oslikava posebnu žensku snagu i inspiriše svaku ženu, bez obzira na godine i porijeklo, da vjeruje u sebe. Ovogodišnji Sarajevo Film Festival je prilika da i kroz ovaj događaj istaknemo podršku ženama u našoj regiji i radujemo se nastavku saradnje.”

Ana McMahon: “L’Oréal Paris je mnogo više od brenda posvećenog samo ljepoti”

L’Oréal Paris donosi svoju ekspertizu na polju ljepote i inovacija u srce najznačajnijeg filmskog festivala na ovim prostorima. U Sarajevu će biti predstavljeni neki od ključnih noviteta. “Naš brend postavlja svjetske trendove, a ovakva dešavanja su prilika da ih podijelimo sa svima. Na festivalu smo prisutni s timom pravih profesionalaca koji kreiraju nezaboravne lookove za goste i učesnike. Predstavljamo naše dugogodišnje iskustvo u oblasti ljepote, glamura i inovacija, uz vrhunsku L’Oréal Paris estetiku. A tu je i naša ekskluzivna zabava za prijatelje brenda, kojom proslavljamo ponovno partnerstvo sa festivalom”, objašnjava Ana.
U fokusu djelovanja L’Oréal Paris je inspiracija i edukacija žena širom regije. “Da im omogućimo da kada god požele zablistaju poput zvijezda sa crvenog tepiha. Oduvijek smo vjerovali u to da svakoj ženi, gdje god da se nalazi u svijetu, treba da budu dostupni pristupačni, kvalitetni kozmetički proizvodi koji će joj pomoći da se izrazi na najbolji mogući način. Iza naših proizvoda stoje naša najnovija naučna istraživanja, podržana ekspertizom koju smo gradili duže od vijeka i koja nam omogućava da stvaramo revolucionarne inovacije dostupne svima.”
Ana naglašava da je ponosna što upravlja brendom koji podržava žene u njihovim uvjerenjima u sopstvenu vrijednost. Kada je samopouzdanje žena oslabljeno, one mogu da računaju na to da će L’Oréal Paris biti uz njih. “Kroz naše proizvode i usluge, koji pružaju vidljive i dokazane rezultate, osnažujemo žene i ohrabrujemo ih u tome da vjeruju u sebe, zauzmu mjesto koje zaslužuju u društvu i budu nositeljice promjena. Naš čuveni slogan ‘Jer ja to zaslužujem’, koji je skovan još 1971., nije ništa manje relevantan danas. To je misija brenda, koja će biti ostvarena tek onda kada više ne bude trebalo podsjećati žene na to koliko su one vrijedne. Do tada smo tu da rušimo barijere između žena i njihovih ambicija i zajednički mijenjamo svijet na bolje. Radujemo se ponovnom susretu na Sarajevo Film Festivalu!”

Gracija 425, august 2022.

Latest Posts

Raport

spot_img