Nedavno objavljeno

Za izvođenje predstave „Strah“ mladim glumicama i glumcima ovacije i pozitivne kritike publike

Predstavnici JU Međunarodni centar za djecu i omladinu Novo Sarajevo, odnosno članovi škole glume „Mala scena“ koju vodi glumica Mirna Jogunčić, sinoć su se na 37. međunarodnom teatar festu za mlade u Friedrichshafenu u Njemačkoj predstavili publici sa predstavom „Strah“. Dramski tekst je pisala Jasenka Paralija Jaganjac po motivima romana “Veliki talas” Pearl Back, a režirali Amar Selimović i Mirna Jogunčić.

Mlade glumice i glumci dobili su pozitivne kritike od drugih učesnika festivala iz 17 evropskih zemalja.

„Publika je bila oduševljena izvođenjem naše predstave. Organizatori, lideri grupa i predavači  na ovom festivalu  iznenađeni su emocijama koje su djeca prenijela na publiku“, izjavila je Mirna Jogunčić.

„Nestvarno. Djevojka koja je bila polumrtva izgledala je kao boginja na jedan očaravajući način. Ova predstava je bila izvanredna – vaše glumačke vještine su nevjerovatne. Divni kostimi. Nisam razumio ni jednu riječ ali čitava stvar je bila krvavo dobra. Kada je jedna djevojka vrisnula to je mogao biti čak i vrisak iz holivudskog filma“ – samo su neki od komentara učesnika festivala.

U predstavi su igrali članovi grupe “Teens” Škole glume “Mala scena”: Ines Faladžić, Ela Dvorniković, Pavle Mićević, Albert Jaganjac, Ćamil Maki Đuliman, Mirna Sabrihafizović, Asja Grabus, Ajlin Čamdžić, Larisa Dikonja, Alina Gijo i Lejla Čelik…

Ovi bh. mladi glumci tokom trajanja festivala, koji se završava 24.06.2022, učestvuju u interaktivnim radionicama  te razmjenjuju iskustva, vještine i znanja sa mladima iz drugih zemalja. Odlazak u ovaj gradić na Bodenskom jezeru organizirao je Međunarodni centar za djecu i omladinu Novo Sarajevo, a podršku je pružila i Gradska uprava Grada Sarajeva.

Latest Posts

Raport

spot_img