U cilju zaštite okoliša

Nedavno objavljeno

Chloé je definitivno brend o kojem se uvijek priča, naročito nakon što su razvili cijeli manifest posvećen održivosti, i to dolaskom Gabriele Hearst kao kreativne direktorice. Smjesta su poduzeli mjere za zaštitu okoliša, smanjujući otpad i zavjetujući se da neće uništavati sirove materijale ili gotove proizvode. Također, kuća Chloé zacrtala je stroge ciljeve za upotrebu 90% materijala sa manjim negativnim uticajem i 30% fer pribavljenih proizvoda do 2025.
U skladu sa svojim ciljevima, Chloé je nedavno predstavio Nama tene, izrađene od održivih materijala. Cijeli gornji dio napravljen je od 100% recikliranog pamuka, najlona i poliestera, uključujući i pertle od 100% recikliranog poliestera. Čak je i pleteni dio od 90% recikliranih vlakana, dok su detalji od vražje kože i ostali dodaci izrađeni od 65% i 40% recikliranog termoplastičnog poliuretana. Svi dijelovi spojeni su ljepilom na bazi vode, koji sadrži manje hemikalija od standardnog ljepila.

Pročitaj još
Related

Ubrizgavanje boje

Godine 1938. Salvatore Ferragamo napravio je Rainbow Shoe za...

Baletanke su opet u modi

Na reviji kojom je predstavljena nova kolekcija, brend Miu...

Gucci i Adidas

Rezultat saradnje Adidasa i Guccija šarolika je kolekcija koja...

Nova verzija klasike

Nova it-tašna, i to u svom oversized obliku, jeste Icare modne...