NaslovnicaRaportPromoŠta imaju zajedničko Argeta, Adidas i Pepsi? 

Šta imaju zajedničko Argeta, Adidas i Pepsi? 

Argeta je najavila prodor u inovativan i uzbudljiv svijet nezamjenjivih žetona, poznatijih kao NFT (eng. non-fungible token). Argeta će se tako pridružiti malom broju svjetski poznatih marki s vlastitom kolekcijom NFT-a, a time će pomjeriti još jednu važnu granicu jer će postati prva FMCG marka u našoj regiji s vlastitom kolekcijom NFT-a. 

Novo doba Argete u digitalnom prostoru 

Iako je Argeta marka sa tradicijom, snalazi se i u svijetu savremenih tehnologija, koji se brzo mijenja.

Dokaz ćemo dobiti 9. marta, kada Argeta svoje slavno pakovanje paštete prenese u digitalni svijet epskih dimenzija. Uključivanjem svoje marke u novi tehnološki prostor Web3.0, Argeta će se pridružiti malom broju svjetskih marki kao što su Facebook (Meta), Adidas, NBA i Pepsi Co.

“I konkurencija će poželjeti imati Argetin NFT”

“Argeta je spremna na nova vremena i želi pratiti svoje obožavaoce bez obzira na to gdje žive svoje živote – u digitalnom ili fizičkom svijetu”, ishod kolekcije NFT komentirao je Enzo Smrekar, potpredsjednik Atlantic Grupe za delikatesne namaze, Donat i internacionalizaciju.

Skeptičnost prema novim tehnologijama je očekivana, ali ih to previše ne brine: “Vjerujemo da će i konkurencija poželjeti imati jedan od Argetinih NFT-a”, duhovito je rekla Živa Deu, menadžerica digitalne strategije u strateškom poslovnom području delikatesni namazi u Atlantic Grupi.

 Argetinu kolekciju NFT-a čini 21 nezamjenjiv žeton, a više detalja u Argeti za sada još nisu željeli otkriti. Kolekcionarsku seriju Argetinih NFT-a inspirisale su karakteristike marke, kao i nova vremena još neistraženih prostora budućnosti.

Za besplatne NFT-e će se moći takmičiti svi: “Želimo postići da svako može iskoristiti tu priliku i takmičiti se za doživljaj novog svijeta i postati ponosni vlasnik NFT-a”, za kraj je objasnila Petra Čadež, direktorica marketinga u strateškom poslovnom području delikatesni namazi u Atlantic Grupi.

Ko želi postati vlasnik Argetinog NFT-a?

Argetina kolekcija NFT-a zaživjet će 9. marta na Argetinom Instagram profilu u 21 sat.

Bit će dostupan 21 unikatni NFT, a za vlasništvo se mogu takmičiti svi korisnici društvenih mreža. Sve što će ljubitelji Argete morati uraditi je da komentarom ispod objave na društvenim mrežama uvjere Argetinu zajednicu da zaslužuju postati vlasnik Argetinog NFT-a.

Svi budući vlasnici različitih Argetinih NFT-a time će dobiti i komadić identiteta marke, a kao vlasnike ih u budućnosti očekuje još iznenađenja.


O NFT-u:

NFT su nezamjenjive jedinice podataka sačuvanih u lancu blokova, koje korisnicima mogu omogućiti digitalno vlasništvo putem mreže blockchain. Korisnici mogu čuvati digitalna sredstva kao što su muzika, artefakti, crteži i različiti umjetnički oblici u NFT-u.

Prethodni članak
Naredni članak