Revolucija u Benettonu: Metaverzum iskustvo

Nedavno objavljeno

United Colors of Benetton će transformisati svoj prodajni prostor u Corso Vittorio Emanuele tokom milanske Sedmice mode, usklađujući je sa novom prodavnicom brenda u metaverzumu, koja se istovremeno otvara – sa istim izgledom i iskustvenim osjećajem kupovine.

Metaverzum, nova verzija virtualne stvarnosti, budućnost interneta, u kojem umjesto na kompjuteru možete koristiti slušalice i naočale za ulazak u virtualni svijet koji povezuje sve vrste digitalnih okruženja. Metaverzum se za kratko vrijeme nametnuo kao kompjuterska platforma budućnosti, sa nevjerovatnim potencijalom iz medijske i kreativne perspektive. ”Želimo da preokrenemo to iskustvo uranjanja u virtualni svijet naglavačke“, kaže Massimo Renon, izvršni direktor Benetton grupe. “To ćemo postići stvaranjem istog emocionalnog ekosistema koji imamo u stvarnoj prodaji u novoj virtuelnoj prodavnici u metaverzumu, koja će se otvoriti u narednih nekoliko sedmica. Svako ko posjeti našu prodavnicu u Milanu u ulici Corso Vittorio Emanuele u narednih nekoliko dana moći će uroniti u svijet u kojem se fizička stvarnost i digitalna veza spajaju u eksploziji kreativnosti, boja i zvuka.”

Prodavnica United Colors of Benetton u metaverzumu će, međutim, zauzeti novi pristup. ‘Posjetitelji’ neće kupovati odjeću, već će umjesto toga učestvovati u igricama koje će im omogućiti da prikupe QR kodove, koji se mogu koristiti za kupovinu u stvarnim trgovinama. Na ovaj način, brend stvara dodatnu dodirnu tačku s potrošačem, poboljšavajući svoju “svekanalnu” strategiju.

“Mi smo jedan od prvih brendova koji je eksperimentirao sa svekanalnim modelom, onim koji stvara kružni odnos između fizičkog svijeta i metaverzuma,“ objašnjava Antonio Patrissi, glavni digitalni direktor Benetton grupe. “Cilj je ponuditi dimenzionalnu vezu između sadašnjosti i budućnosti, stvarnog i virtuelnog, kroz iskustvo brenda koje postaje sve virtualnije, prije svega, usklađeno s jezikom mladih ljudi.”

Virtuelna prodavnica će ponuditi iskustvo koje odražava ono što kupci mogu da očekuju kad posjete lokaciju Corso Vittorio Emanuele u narednim sedmicama. Povodom obilježavanja Sedmice mode, glavna prodavnica u Milanu je redekorisana u ružičastu boju, pokrivajući sve prostore – od izloga do samog interijera trgovine, od vješalica do polica – i, prirodno, naglašavajući nijanse Benettonovih odjevnih predmeta.

Ovu privremenu postavku, koja će se nalaziti u prodavnici četiri sedmice, prati i projekat #playchange. Od 21. do 23. februara, pet talentovanih pojedinaca će podijeliti svoje lične priče o promjenama u Benettonu, prepričavajući trenutke u svom životu kada su morali da osmisle nešto ispočetka i zauzmu drugačiji pristup koji bi im omogućio da krenu naprijed.

Pet talentovanih pojedinaca su radijski voditelj Andrea Delogu, TV voditelj Stefano di Martino i zvijezde društvenih mreža Giulia Paglianiti, Davide Vavalà i Anna Ciati. Tri TikTokera će takođe biti u prodavnici 23. februara od 17:00, kada će kupcima željnim novog izgleda ponuditi posvećene sesije stilizovanja.

Pročitaj još
Related

Belma Tvico: Metamorphosis

U svojoj srži, Metamorphosis se bazira na četiri životna...

Ovom je kombinacijom Blake Lively prekršila sva modna pravila

Među zvanicama na 27. rođendan Gigi Hadid našla se...

Helen Mirren servirala vatromet boja

Na svečanoj projekciji filma ‘The Duke’ u New Yorku...

Supermodeli 90-ih na okupu u donjem rublju Kim Kardashian

Čast da predstavi novu liniju Skims donjeg rublja dobile...