Nedavno objavljeno

Avon za Dan zaljubljenih donosi mirisni afrodizijak

• Avon, kompanija koja prodaje najviše parfema u svijetu², lansira nove Attraction Game mirise za nju i njega, stvorene da probude igru privlačnosti. • Avon ponovo pomiče granice inovacija, te pri razvoju mirisne strukture koristi neuronauku, što ovim mirisima dokazano omogućava da vas uzbude.

Volite li uzbuđenje potjere? Žudite za uzbudljivom igrom privlačnosti? Onda ne tražite dalje od Avonovog najnovijeg mirisa: predstavljamo Attraction Game parfeme za nju i njega. Upoznajte prvi Avonov miris koji koristi neuronauku za poboljšanje vaše igre privlačnosti!

Uz snažan zajednički hipnotički akord mirisi Attraction Game sadrže sastojke za koje se pokazalo da izazivaju užitak, stimulišu um i iskušavaju čula. Dva neodoljiva nova mirisa za nju i njega, ovog se Dana zaljubljenih pridružuju Avonovoj porodici Attraction mirisne linije.

Stvoren u saradnji s poznatom svjetskom mirisnom kućom Firmenich, najnoviji Avonov miris razvijen je korištenjem sastojaka složenih da vas uzbude. Nakon isprobavanja mirisnih sastojaka Attraction Game parfema, fMRI snimka – slična onoj kod MR skeniranja – pokazala je aktivnost u mozgu svih ispitanika ukazujući na stimulirani osjećaj užitka. Prema novom istraživanju, 4 od 5 (78%) žena u svijetu priznaje da ih partnerov izbor parfema može učiniti privlačnijima³. Ovaj novi miris – najprodavanijeg svjetskog brenda mirisa[1] – ide korak dalje, jer sa svojom jedinstvenom mješavinom mirisnih tvari dokazano mami vaša čula.

Uz dobro poznate bogate i tople drvene note koje su prisutne u cijeloj Attraction liniji, Attraction Game For Him i Attraction Game For Her otvaraju se svježom kruškom i začinskim biberom, uz notu tamne čokolade u srcu.Attraction Game For Him istražuje svježu i toplu napetost, kreirajući poznatu muževnu strukturu s modernim senzualnim pristupom. Attraction Game For Her započinje pjenušavom svježinom voća pri vrhu koju stavlja u kontrast s cvjetnom sofisticiranošću baze. Oboje ostavljaju dugotrajan trag misterije i magnetske privlačnosti, pružajući neosporno uzbuđenje iz sata u sat.

Gina Ghura, Voditeljica odjela za mirise u Avonu, potvrđuje: „Naše nam istraživanje daje dublji uvid u razumijevanje važnosti uloge mirisa u igri privlačnosti. S obzirom da nam je čak 69% žena otkrilo da loš odabir mirisa na muškarcu može ugasiti romantičnu iskru³, željeli smo to ispraviti. Otišli smo dalje od osmišljavanja mirisa koji nevjerojatno miriše… i stvorili smo miris koji koristi mozak da vas uzbudi. Posvećeni smo pomicanju granica inovacija i omogućit ćemo najnoviju tehnologiju dostupnu svima.“

Ovog Dana zaljubljenih svoje šanse ne prepuštajte samo sretnoj oklonosti, Kupidovoj strelici ili jagodama i šampanjcu… Pokrenite svoju igru privlačnosti uz najzavodljiviji i najneodoljiviji miris u Avonovoj Attraction porodici i stvorite Dan zaljubljenih za pamćenje. Hoće li to biti ljubav na prvi miris?

Šta se to krije u bočicama Avon Attraction Game parfema saznajte i na:

Povuci pravi potez i orktij miris privlačnosti za samo 27,90 u Avon brošuri za mjesec februar. Prijavi se besplatno i sama naruči online, tako ćeš najlakše i najbrže doći do svih željenih proizvoda za ljepotu i osnaživanje žena.

¹Bazirano na fMRI studiji sa 17 ispitanika (9 žena, 8 muškaraca), 19-33 godina starosti. Rezultati se definišu kao “aktivost mozga” prikazana na fMRI snimci. Izvor: Firmenich (2021).
²Prema broju prodanih bočica mirisa u 2020. godini
³2021. Godine, studija na 4.009 žena starosti 18+ u UK, Poljskoj, Južnoj Africi I Filipinima. Studiju je zatražio Avon, odradio Opinium.

Latest Posts

Raport

spot_img