Nedavno objavljeno

“Dan u prirodi s Dia Marom”: Ostvarimo balans tijela, uma i duše

Događaj održan prirodi, a posvećen zdravim životnim navikama počeo je edukativnom panel diskusijom, čije su učesnice: Maja Pilav, vlasnica bistro “Zdravo”, Adrijana Pehar, vlasnica Gorsen, COSMOS certifikovane kozmetike i Marina Spasojević, razgovarale su o svim dobrobitima korištenja prirodne kozmetike i zdrave ishrane, te podijelile svoja iskustva o tome kako im je čitanje deklaracija na prehrambenim, ali i kozmetičkim proizvodima promijenilo živote nabolje. Također su govorile o najčešćim greškama koje pravimo prilikom izbora kozmetike ili ishrane

Protekle subote, u predivnoj basti vile Noa, nadomak Sarajeva, održan je treći po redu „Dan u prirodi s Dia Marom“, događaj koji okuplja ljubitelje prirode, prirodne kozmetike i zdrave ishrane. Ovom, sad već tradicinalnom ljetnom eventu, prisustvovalo je blizu stotinu posjetitelja, velikih zaljubljenika u prirodu i zdrave životne navike, koji su uživali u trosatnom programu, ali i relaksirajućem subotnjem popodnevu.

Događaj je počeo edukativnom panel diskusijom, koju je vodio Muhamed Mizić, a panelistice: Maja Pilav, vlasnica bistro “Zdravo”, Adrijana Pehar, vlasnica Gorsen, COSMOS certifikovane kozmetike i Marina Spasojević, razgovarale su o svim dobrobitima korištenja prirodne kozmetike i zdrave ishrane, te podijelile svoja iskustva o tome kako im je čitanje deklaracija na prehrambenim, ali i kozmetičkim proizvodima promijenilo živote nabolje. Također su govorile o najčešćim greškama koje pravimo prilikom izbora kozmetike ili ishrane.

Specijalna gošća eventa bila je Marina Spasojević iz Austrije, na društvenim mrežama poznatija kao Dia Mara. Broj Marininih pratilaca na društvenim mrežama, koji svakodnevno prate njene postove posvećene štetnosti kozmetičkih proizvoda, mjeri se destinama hiljada. Dia Mara je ovom prilikom promovirala i prvi priručnik „Šoping s Dia Marom“ koji je, zapravo, vodič za odabir najkvalitetnijih i najzdravijih kozmetičkih preparata.

 “Dan u prirodi, na koji dolazim već treću godinu, postao je edukativna tradicija na kojoj imam priliku ukazati na značaj i važnost korištenja prirodne kozmetike. Drago mi je što smo ugostili tako veliki broj ljudi koji vode računa o tome šta nanose na kožu. Svjesnost o korištenju prirodne kozmetike iz dana u dan je sve veća. Ljudi se vraćaju prirodi zbog čega sam veoma ponosna. Također, ove godine sam svoje pratioce iznenadila priručnikom „Šoping sa Dia Marom“ koji će biti njihov iskorak u čitanju deklaracija i biranja proizvoda za njegu kože i kose. Zovem ga i “dnevnik naše kože” jer koža nam sve govori, ali mi je rijetko oslušnemo, zato su u priručniku ostavljene stranice gdje možemo sve zapisati.”

Maja Pilav, vlasnica bistroa Zdravo, pripremila je ukusne slatke i slane zalogajčiće za sve gošće “Dana u prirodi”. Za pripremu delicija koristila je cjelovite, biljne i organske namirnice iz dmBIO asortimana, te pokazala zdrava ishrana može itekako biti i ukusna.

– Priprema zdrave hrane je jednostavna, potrebno nam je samo malo mašte i volje da se odlučimo na pozitivne životne promjene. Zdrava hrana dostupna nam je u izobilju, prvenstveno svježe voće i povrće. A mali koraci vode do velikih promjena. Zato su važna ovakva okupljanja, da možemo širiti informacije i dijeliti iskustva, biti podrška jedne drugima. Istakli smo važnost čitanja deklaracija na prehrambenim proizvodima kako bismo razvili svijest o skrivenim sastojcima u prerađenoj hrani.

Kompletnoj atmosferi ovog događaja u prirodi doprinijela je Alma Tuzi Lepir, praktičarka zvučne masaže i magistrica muzike, koja je goste počastila zvučnom kupkom.

  • Duboko vjerujem da je zvuk medicina budućnosti, jer ljudima pomaže upotpuniti balans tijela, uma i duše. Vjerujem da svaki organ u našem tijelu ima svoju posebnu frekvenciju i kada ga vratimo u balans taj organ je sposoban na samoiscjeljenje – kaže Alma.

Događaj “Dan u prirodi s Dia Marom” već treću godinu zaredom uspješno organizira sarajevska agencija “Spark Marketing”.

Svi gosti dobili su poklone sponzora kao starter kit za ulazak u svijet prirode.

Značaj ovog događaja prepoznale su kozmetičke kompanije “Essence” i “Catrice” koje su angažovale uspješnu bh. vizažisticu Saru Visintin kako bi gošće uljepšala clean make up proizvodima. “Catrice” s novom linijom Clean ID dokazuje da i make up proizvodi mogu biti, ne samo cruelty free i bez testiranja na životinjama, već i sigurnog i clean sastava.

Zeleni sponzor eventa je dm BiH koji svake godine na svojim policama nudi nove proizvode brandova prirodne kozmetike i tako brine o nama, našim navikama i našoj okolini.

Novitete na našem bh. tržištu ovog puta predstavili su EcoEgg, Gorsen Cosmetics, BeeLuv cosmetics, Volimo Prirodno, Alteya Organics i Kana Healthy Market.

Osim što je važno da koristimo prirodnu kozmetiku i zdravo se hranimo, podjednako je važno koristiti ii kvalitetne make up i četke za kosu koje će je štititi i njegovati, bez čupanja i kidanja dlake. Za to se pobrinuo Real Techniques i Tangle Teezer, svjetski best selleri koje možete pronaći na policama dm-a.

[ngg src=”galleries” ids=”6″ display=”basic_imagebrowser”]

Latest Posts

Raport

spot_img