Nestlé objavio rezultate prodaje za prvih devet mjeseci u 2020. godini

Najveća prehrambena kompanija na svijetu predstavila je poslovne rezultate za prvih devet mjeseci ove godine, te se osvrnula na dosadašnje poslovanje u vrijeme COVID-19 pandemije.

Nedavno objavljeno

  • Zabilježen je organski rast od 3,5%, sa stvarnim internim rastom (RIG) od 3,3% i rastom cijena od 0,2%. Rast je podržan kontinuiranim snažnim zamahom u obje Amerike, te poslovanjem kompanija Purina PetCare i Nestlé Health Science. Zona Azije, Oceanije i subsaharske Afrike je u trećem tromjesečju zabilježila organski rast od 4,5%.
  • Prodaja imovine i devizno poslovanje smanjili su prodaju za 12,9%. Ukupna objavljena prodaja smanjila se za 9,4% na 61,9 milijardi švicarskih franaka (u usporedbi sa 68,4 milijardi CHF u prvih devet mjeseci u 2019. godini).
  • Trenutne strateške revizije kompanije odvijaju se u potpunosti prema planu. Postignut je daljnji napredak u upravljanju portfolijem. Akvizicija kompanije Aimmune Therapeutics završena je 13. septembra 2020. godine.
  • Ažurirani su cjelogodišnji izgledi za 2020. godinu: Očekujemo cjelogodišnji rast organske prodaje od oko 3%. Očekuje se poboljšanje interno usklađene profitne marže i rast usklađene zarade po dionici u stalnoj valuti i učinkovitost kapitala.
Mark Schneider, glavni izvršni direktor kompanije Nestlé

Mark Schneider, glavni izvršni direktor kompanije Nestlé, izjavio je: „Nestlé je pokazao otpornost u teškom i nestabilnom okruženju. Naši su zaposlenici odgovorno i brzo djelovali kako bi ublažili utjecaj globalne pandemije, te su se brzo prilagodili promjenama u potrebama potrošača. Snažan organski rast je širokog raspona i podržan kontinuiranim zamahom u obje Amerike, poslovanju kompanija Purina PetCare i Nestlé Health Science, kao i ubrzavanjem našeg poslovanja kafom u trećem tromjesečju. Nastavljamo razvijati nš portfolij ubrzano i disciplinirano. Primjerice, kombinacijom snažnog organskog rasta i ciljanih akvizicija radimo na transformaciji kompanije Nestlé Health Science u moćnu prehrambenu i zdravstvenu kompaniju. Nedavne akvizicije Zenpep, Vital Proteins i Aimmune Therapeutics predstavljaju sljedeći korak u proširivanju naše prehrambeno-zdravstvene ponude.“

Pandemija COVID-19 i dalje različito utječe na organski rast, osobito s obzirom na kategoriju proizvoda i prodajni kanal. Kada je riječ o kategorijama proizvoda, potražnja za potrošnjom u domu, provjerenim markama i proizvodima s pozitivnim učincima na zdravlje je i dalje snažna. Proizvodi Purina PetCare, mliječni proizvodi, kafa za kućanstva i proizvodi Nestlé Health Science nastavljaju bilježiti snažan rast. Poslovanje slatkišima i vodom bilježi pad prodaje, što odražava njihovu jaku izloženost kanalima prodaje izvan doma i potrošnji u pokretu.

Kada je pak riječ o prodajnim kanalima, trgovina na malo značajno se ubrzala, što odražava kontinuiranu povišenu potražnju za potrošnjom u domu. Rast kanala izvan doma i dalje je značajno negativan, uz ublažavanje pada prodaje u trećem tromjesečju. E-prodaja porasla je za 47,6%, što predstavlja 12,3% ukupne prodaje Grupe, uz kontinuirani snažni zamah u svim drugim kategorijama.

Potpune rezultate možete pronaći na nestle.com.

Pročitaj još
Related

FRANCES MCDORMAND PUBLICI PREDSTAVILA “ZEMLJU NOMADA” I ODRŽALA MASTERCLASS ZA GLUMCE IZ REGIJE

Održan je masterclass Joela Coena uz moderatora Pawela Pawlikowskog....

Planinari spriječili stvaranje deponije na Bjelašnici

Na obje lokacije, kako su istakli iz Udruženja, bilo...

Sportsko plesni klub Astorija proslavio 25. rođendan 

Dvije i po decenije uspješnog rada, plesa, takmičenja i...