Nedavno objavljeno

GLOBALNA KAMPANJA BRENDA SHISEIDO: Zajedno u ljepšu budućnost

Na posebnom digitalnom događaju za novinare, kompanija Shiseido EMEA predstavila je inovacije svojih brendova, dok je prvog jula lansirana i globalna kampanja krovnog brenda Shiseido s porukom: “Jedni s drugima. Bez granica. Naša budućnost je lijepa”

Priredila Mersiha Drinjaković

Japanska globalno prepoznata kozmetička kuća Shiseido pod svojim krovom, kroz kompaniju Shiseido EMEA, ima listu high end beauty i makeup brendova kao što su: NARS, Laura Mercier i bareMinerals, Drunk Elephant, BUXOM, Clé de Peau Beauté, te okuplja mirisne brendove Dolce&Gabbana, Elie Saab, Issey Miyake, Narciso Rodriguez, Serge Lutens… “Mi u kompaniji Shiseido uvjereni smo da ljepota ima moć da mijenja svijet. Ljepota budi emocije, uliva samopouzdanje i udahnjuje život beskonačnim mogućnostima. U svijetu koji se brzo kreće, gdje se očekivanja i ponašanje potrošača stalno mijenjaju, držimo inovaciju u fokusu svega što radimo, za ljepše sutra”, poručuje Franck Marilly, predsjednik Shiseido EMEA, te dodaje: “Nadamo se da ćete se pridružiti našem putovanju i doprinijeti misiji kompanije – Inovacije u ljepoti za bolji svijet.”

Franck Marilly, predsjednik kompanije Shiseido EMEA

Shiseido EMEA je spoj japansko-evropskog naslijeđa, dviju kultura koje spaja težnja ka izvrsnosti. I baš tu izvrsnost smo imali priliku vidjeti na jednoj posebnoj svečanosti. Naime, u skladu sa mjerama predostrožnosti, upriličena je digitalna ceremonija – online “Press day”, tokom kojeg su predstavnici sedme sile virtualno obilazili galerijske prostore brendova te se upoznavali s inovacijama kompanije koja počiva na tradiciji i odanosti svojim kupcima.

Ljepota bez granica

Shiseido od najranijih dana, a tradicija seže 148 godina unazad, stremi ka kreiranju maksimalne vrijednosti, visoke kvalitete kozmetičkih proizvoda i usluge koja može zadovoljiti različite zahtjeve kupaca. Prioriteti su funkcionalnost, osjetljivost i sigurnosti, te rješenja koja osiguravaju prekrasnu i čistu kožu mladenačkog izgleda. Još osamdesetih godina Shiseido je, prvi u svijetu, uz pomoć biotehnologije uspio proizvesti hijaluronsku kiselinu. Od ranih 1990-ih fokusirao se na dotad skoro neistraženo područje – aromakologiju, granu neurofunkcionalne nauke koja dokazuje misterioznu moć mirisa, svjetla i boja na raspoloženje i emocije. Mnogi Shiseido proizvodi sadrže sastojke povezane s ovom jedinstvenom granom istraživanja.
Vrijedi podsjetiti i kako je nastalo ime “shiseido”: “shi” znači izvor, “sei” život, a “do” je dom i zapravo se prevodi kao “kuća koja doprinosi kvaliteti života”. U svojoj filozofiji Shiseido se oslanja na viziju ljepote duha i dijela, te ide u korak sa željama i osjećajima svojih kupaca kako bi ponudio nove mogućnosti u kozmetici, ženama i muškarcima u cijelom svijetu.
Na takvom empatičnom pristupu nastala je i globalna kampanja brenda Shiseido lansirana 1. jula s porukom: “Jedni s drugima. Bez granica. Naša budućnost je lijepa”. Četiri ambasadora i ambasadorice ljepote već šire ovu poruku na svim kontinentima: glumica Bibari Maeda, manekenka Lauren Wasser, glumac Huang Xuan, te svjetska prvakinja u klizanju Alina Zagitova. Njih četvero, svako na svoj način, šalju poruku o ljepoti bez granica, i svijetu bez granica.
Njih četvero u kampanju su unijeli i svoje jedinstvene priče kada je riječ o pronalasku ljepote, a jedna ih poruka sve povezuje: #beautyisboundless.

Latest Posts

Raport