Učenje drugog jezika može se činiti kao neobičan pristup liječenju autizma, no novo istraživanje ukazuje na iznenađujuće prednosti dvojezičnosti. Naime, pokazalo se da su u testovima izvršnih funkcionalnih vještina koje, na primjer, pomažu ljudima u rješavanju problema, donošenju odluka i upravljanju emocijama, djeca koja govore više od jednog jezika bila bolja od ostalih, piše Cybermed.
Višejezična djeca s dijagnozom poremećaja autističnog spektra bila su daleko sposobnija u kontroliranju svojih impulsa nego djeca s istom dijagnozom koja su govorila samo svoj maternji jezik.
Utvrđena je direktna i nedirektna povezanost između višejezičnog statusa i vještina gledanja perspektive, tako da je višejezičnost povezana s boljim vještinama gledanja perspektive.
Inače, poremećaj autističnog spektra povezan je s izrazitom heterogenošću u sposobnostima izvršne funkcije. Komponente izvršne funkcije uključujući inhibiciju i pomicanje povezane su s ključnim simptomima poremećaja autističnog spekta kao što su zauzimanje perspektive, društvena komunikacija i ponavljajuće ponašanje.
Smatra se, da bi podsticanje višejezičnosti kod djece moglo pružiti prirodnu intervenciju za neke vrste mentalnog funkcioniranja.
Izvor: Cybermed.hr