Od 11. do 14. decembra, Jahorina nije bila samo planina. Bila je pozornica najglamuroznijeg zimskog lifestyle događaja u regiji. APRÈS SKI EXPERIENCE, održan u luksuznom Olympic Oasis Resortu, okupio je regionalnu influencer elitu, svjetske beauty i parfemske brendove te potvrdio Jahorinu kao novu nezaobilaznu après ski destinaciju Balkana.
U organizaciji influencera Davora Gerbusa i Amera Kadića, poznatih po projektima koji pomjeraju granice regionalne scene, APRÈS SKI EXPERIENCE prerastao je u događaj o kojem se pričalo, snimalo i koji se istinski živio. Ovo nije bio klasičan event. Bio je pažljivo režiran doživljaj u kojem su se luksuz, estetika i energija savršeno isprepleli.
![]()
Tokom četiri dana, gosti su uživali u snježnim pejzažima Jahorine, vrhunskom smještaju i gastronomiji, ali apsolutni vrhunac svakog dana bio je après ski, koji je iz večeri u večer prerastao u pravi spektakl. Dnevne partije, uz vrhunsku muziku i energiju, dodatno su podignute zahvaljujući Carlsbergu, koji je bio ponosni pokrovitelj dnevnih après ski druženja i dao cijelom konceptu snažan, urbani i internacionalni potpis.
Event je okupio neka od najvećih influencer imena regije, uključujući Meri Goldašić, Laru Vukušić, Niku Čuturića, Janka Janića, Teu Dujmić, Antoniju Stupar Jurkin, Josipa Milanovića, Rivu Pauletić, Marjetu Kessler, Jovanu Filipović, Anu Miščević, Marka Banjavčića, Arduanu Pribinja, Haruna Kurića i Samru Menzilović, kao i same organizatore Davora Gerbusa i Amera Kadića. Njihova prisutnost dodatno je potvrdila značaj projekta i njegov regionalni domet.
![]()
Posebnu pažnju privukli su i premium partneri. Njemački beauty brend wellbe, čiji je Beauty kolagen već prisutan na tržištu Bosne i Hercegovine, a upravo ulazi i na tržište Hrvatske, predstavio se u luksuznom okruženju koje savršeno prati njegov premium DNK.
Jedan od najupečatljivijih i najluksuznijih momenata cijelog eventa donio je Matiere Premiere, svjetski niche parfemski brend koji je direktno bio dio projekta zahvaljujući dugogodišnjoj i izuzetno bliskoj saradnji s organizatorima. Ovaj globalno priznati brend, čije kreacije nose potpis nekih od najvećih imena parfemske industrije, na Jahorini je predstavio VANILLA POWDER Extrait de Parfum, miris koji je već rasprodan u brojnim parfumerijama širom svijeta.
![]()
Iza ove parfemske senzacije stoji Aurélien Guichard, osnivač brenda i jedan od najutjecajnijih parfemskih kreatora današnjice, često nazivan prvim nosom Francuske. Guichard opisuje miris kao tamnu, baršunastu vaniliju koja nije preslatka, već duboka, sofisticirana i prožeta suptilnim slanim notama, parfem koji ostavlja snažan, elegantan i nezaboravan dojam.
Cjelokupni ambijent dodatno je podignut zahvaljujući CasaBianci, koja je prostor restorana Olympic Oasis pretvorila u pravu snježnu bajku, sa luksuznim stolovima i detaljima koji su cijelom događaju dali osjećaj ekskluzivnosti i topline.
Važan dio logistike i besprijekorne organizacije imao je i AC QUATTRO d.o.o., zvanični prevoznik eventa, koji se pobrinuo da svi gosti, influenceri i partneri stignu sigurno, udobno i na vrijeme, što je dodatno doprinijelo vrhunskom iskustvu cijelog projekta.
APRÈS SKI EXPERIENCE Jahorina dobio je snažnu podršku i regionalnih medija, među kojima se ističe i najčitaniji hrvatski lifestyle medij Story, čime je ovaj projekt dodatno potvrđen kao jedan od najznačajnijih zimskih događaja u regiji.
Jahorina je ovih dana pokazala da može biti mnogo više od skijališta. Postala je simbol moderne, luksuzne après ski kulture i jasan dokaz da Bosna i Hercegovina može biti domaćin projekata koji bez zadrške stoje uz bok svjetskim lifestyle produkcijama.




