Hermèsova kultna linija Hermessence već skoro dvije decenije predstavlja sofisticiran, promišljen pristup luksuznim mirisima. Ove jeseni, kuća Hermès otvara novo poglavlje priče, simbolično nazvano Orijentalni san, koje istražuje puteve začina i mirisne rute.
Od svog debija 2004. godine, Hermessence je građen na ideji spajanja dvaju upečatljivih materijala u skladnoj, minimalističkoj kompoziciji. Novo poglavlje s četiri nova mirisa nastavlja tu filozofiju, ali je vodi dalje – kroz mirisno putovanje od Perzijskog zaljeva do Indije i Kine, gdje začini postaju most između kultura, geografija i vremena.
![]()
Vizuelno, francuska luksuzna kuća ostaje vjerna svojim prepoznatljivim kodovima. Bočica u obliku lampiona s kožnim čepom prošivenim u obliku sedla i dalje je zaštitni znak Hermessence linije, potvrđujući kontinuitet između prošlih i novih kreacija.
Poznavateljima Hermessenceove palete drva i začina, An Oriental Dream otkriva slojevitije tonove poznatog jezika. A za nove zaljubljenike u Hermèsovu estetiku, ovo je elegantna ulaznica u svijet mirisa koji slavi zanat, putovanja i priču, a ne trend.