Ove akcije već donose rezultate jer je u prvom polugodištu ostvaren rast na različitim tržištima i kategorijama, kao i robustan profitni rezultat. Tamo gdje ulažemo u ubrzanje rasta kategorija, rastemo četiri puta brže od Grupe, a naših šest globalnih inovacija (‘big bets’) ostvarilo je prodajni rezultat od preko 200 miliona CHF u prvom polugodištu. U isto vrijeme bavimo se s naših 18 poslovnih jedinica koje slabo posluju i razlika između očekivanog i planiranog rasta na tržištu poboljšala se za trećinu. Poduzimamo i odlučne mjere za jačanje našeg poslovanja na širem području Kine (Greater China), a u našem segmentu vitamina, minerala i dodataka prehrani fokusiramo se na uspješne premium brendove.
Smjernice za 2025. godinu ostaju nepromijenjene uzimajući u obzir veće makroekonomske rizike i neizvjesnosti. Sigurni smo da će nam akcije za ubrzanje poslovanja i transformaciju pomoći da ostvarimo srednjoročne ciljeve rasta i profita.“
Ključni pokazatelji:
- Organski rast u prvih pola godine iznosi 2,9% od čega 0,2% dolazi iz realne interne stope rasta (RIG), a 2,7% iz cijena.
Operativni i strateški napredak:
- Zahvaljujući brzom lansiranju šest globalnih inovacija („big bets“) ostvarena je ukupna prodaja veća od 200 miliona CHF u prvom polugodištu 2025.
- Plan uštede od 0,7 milijardi CHF u 2025. ostvaruje se prema planu, s više od 150 miliona CHF koje su uključene u račun dobiti i gubitka za prvo polugodište, te dodatnih 350 miliona CHF osiguranih za drugo polugodište.
Smjernice za 2025.:
- Unatoč pojačanim izazovima, smjernice za 2025. ostaju nepromijenjene.
- U odnosu na 2024. godinu očekuje se bolji organski rast i njegovo jačanje do kraja godine zahvaljujući nastavku provođenja strategije rasta.
Nestlé u Bosni i Hercegovini
Adriatic North Hub, kojeg čine Hrvatska, Bosna i Hercegovina i Slovenija, doprinio je poslovnim rezultatima kompanije Nestlé solidnim organskim rastom gotovo svih kategorija u prvih šest mjeseci 2025. godine.
“Naš tim u BiH odradio je jako dobar posao. Fokusirani smo na jačanje brendova i ulaganje u inovacije pa smo tako u segmentu internacionalne kuhinje – MAGGI Asia, na tržište BiH plasirali čak osam novih artikala, a predstavili smo i inovativne proizvode našeg brenda Thomy poput toplih umaka i preljeva za salatu. Uz to, u prvom dijelu godine nastavili smo doprinositi društvu kroz naše inicijative Zdravo! baka/nana, koja promoviše zdravu ishranu među djecom uz podršku njihovih roditelja, baka i djedova, te Čista umjetnost kojom smo motivisali mlade širom BiH da očiste svoje uređaje i tako smanje digitalni otpad uz poruku Tvoje brisanje ima smisla,” izjavio je Laurentiu-Florin Dimitriu, generalni direktor kompanije Nestlé za Hrvatsku, Sloveniju i Bosnu i Hercegovinu.
Više informacija dostupno je na: 2025 Half-year results overview | Nestlé Global