Britanski modni brend Burberry lansirao je novu kampanju povodom Majčinog dana, u kojoj glavnu ulogu ima legendarna manekenka Jerry Hall (68). U reklami, koja slavi porodicu, naslijeđe i eleganciju, legendarna manekenka pozira s kćerkama Georgiom May i Lizzy Jagger te unucima Eugeneom i Deanom.

Poznata po svom glamuroznom stilu i dugogodišnjoj karijeri u modnoj industriji, Jerry Hall pojavljuje se u sofisticiranoj trenč haljini inspiriranoj klasičnim britanskim dizajnom. Manekenka Georgia May Jagger (33) donosi savremeni zaokret u kampanju noseći bijelu vojničku jaknu koja kombinira mladenačku svježinu s prepoznatljivom Burberry estetikom. Lizzy Jagger (41), aktivistica, model i glumica, unijela je dašak vedrine poziravši u upadljivom crvenom baloneru.

Kampanja nosi snažnu poruku – slavljenje generacijske ljubavi i uloge majki i baka u oblikovanju identiteta i stila kroz vrijeme. U intimnim, ali stilski izbrušenim kadrovima, Lizzyin četverogodišnji sin Eugene razigrano pozira u dječjoj verziji kariranih Burberry hlačica, dok Georgia May u naručju drži svog sedmomjesečnog sina Deana, odjevenog u pletenu kapicu i čizmice.

Kroz objektiv kampanje jasno se iščitava Burberryjeva namjera da poveže tradiciju i savremenost, naglašavajući porodicu kao temelj stila, identiteta i naslijeđa. Jerry Hall, kao glava porodice, simbolizira kontinuitet i snagu ženskih figura koje povezuju prošlost i budućnost – savršeno utjelovljujući poruku kampanje.

Jerry Hall, koja se prethodno pojavila u kampanji za Burberry proljeće/ljeto 2001., dijeli svoje kćeri, kao i dva sina – Jamesa (39) i Gabriela (27) – s bivšim partnerom Mickom Jaggerom. Georgia May i Lizzy su modeli, dok James i Gabriel rade u filmskoj industriji – prvi kao glumac, a drugi kao producent.