- Odvažan i besprijekoran: istančani Mokkin stil s novim ruhom prepoznatljive Opelove „munje” i LED svjetlosnim potpisom
- Vrhunske tehnologije: novi sustav za informiranje i zabavu s funkcijom prepoznavanja prirodnog glasa i sučeljem s widgetima, bežično povezivanje pametnog telefona, stražnja HD kamera s prikazom od 180°
- Dizajn nadahnut Opel „Vizorom“ u unutrašnjosti: novi volan, jasnije linije središnje konzole
- Elektrificirana: nova Opel Mokka dostupna i u Hybrid ili 100% Electric varijanti.
Kombinirane vrijednosti za vozilo Opel Mokka s 1,2-litrenim benzinskim motorom prema WLTP-u1: potrošnja goriva: 5,7 l/100 km; emisije CO2: 129 g/km; oznaka emisija CO2: D.
Kombinirane vrijednosti za vozilo Opel Mokka Hybrid prema WLTP-u[1]: potrošnja goriva: 4,9 l/100 km; emisije CO2 : 110 g/km; oznaka emisija CO2 : C.
Kombinirane vrijednosti za vozilo Opel Mokka Electric prema WLTP-u1: potrošnja energije: 15,5 – 15,6 kWh/100 km; emisije CO2: 0 g/km; oznaka emisija CO2: A.
Zahvaljujući svojem odvažnom i besprijekornom stilu, Mokka je jedan od naših najtraženijih modela. Nekonvencionalni kompaktni SUV u Opelovoj izvedbi postaje još poželjniji – izvana i iznutra. Novi detalji dodatno naglašavaju jedinstven karakter Mokke, a Opel je odlučio uvesti tehnologije iz vozila viših segmenata u SUV-ove B segmenta. Ali to nije sve: nova Mokka dostupna je odmah, već od 41.000 KM.
„Naša Opel Mokka je bestseler. Odvažan, besprijekoran i nepogrešiv – vozilo s karakterom koje se izdvaja od ostalih. Stoga smo samo neznatno ugladili njegov moderan dizajn s novom Opelovom „munjom” i grafičkim elementima. Najveće promjene nastupile su u unutrašnjosti. Kokpit sada ima jasnije linije po uzoru na dizajn Opel „Vizora“. Osim toga, vozač i suvozač u novoj Mokki sada mogu uživati u novoj generaciji sustava za informiranje i zabavu“ rekao je izvršni direktor Opela Florian Huettl.
Istančaniji karakter: nova Opelova „munja”, LED svjetla i grafički detalji
Sa svojim naglašenim i jasnim linijama, uključujući Opel Vizor, Mokka je već ostavila svoj trag. Naime, radi se o prvom modelu na kojem je predstavljen „Vizor“, prepoznatljiva prednja maska koje sada krasi svaki novi model. Takav odvažan dizajn inspirira kupce, stoga Opel nije u potpunosti preradio Mokkin izgled, već je blago naglasio njezine vizualno jače strane. Nova Opelova „munja” u središtu Opel „Vizora“ dodatno ističe Mokkin karakter. Crni Vizor vizualno povezuje novu „munju” i prednja svjetla u jedinstvenu cjelinu. Kao i na novoj Opel Fronteri, svjetlosni potpis prednjih i stražnjih LED svjetala moderniziran je s tri svjetlosna bloka koji jamče beskompromisan izgled.
U skladu s idejom vodiljom „crno je predivno”, crna dizajnerska linija koja se proteže od poklopca motora do stražnje strane iznad bočnih prozora privlačit će pozornost u svim budućim varijantama. Na Mokki GS crni detalji na odbojnicima, rubnjacima blatobrana, naplatcima i donjim dijelovima vrata također prenose sportsku eleganciju. U skladu s Opelovim pristupom „Zelenih inovacija” posebni aero kotači (dostupni za Mokku Electric) i prednji odbojnik novog dizajna poboljšavaju aerodinamičnost vozila. Osim toga, kromirani elementi u potpunosti su izostavljeni s vanjštine nove Mokke.
Detoksikacija i Zelene inovacije: unutrašnjost nove Mokke sjaji novim sjajem
Nova Opel Mokka nastavlja sa štedljivom uporabom resursa u unutrašnjosti vozila. Sve tkanine izrađene su od recikliranih materijala. Pristup vizualne „detoksikacije” – jasan fokus na osnove – u središtu je pozornosti. Novi volan, plosnatijeg oblika s gornje i donje strane, dočarava sportski karakter, dok s novom „munjom” u središtu uvodi karakteristike Opel Vizor dizajna u kabinu.
Središnja konzola između prednjih sjedala izrađena u mat srebrnoj nijansi jasnija je nego ikad prije. Dizajneri i inženjeri ugradili su u središnji dodirni zaslon u boji neke postavke kojima se prije upravljalo tipkama. Stoga dizajn kokpita izgleda svježije i privlačnije, kao da se radi o višoj klasi vozila. Primjerice, dizajn prekidača za električnu parkirnu kočnicu i odabir načina vožnje (na Mokki Electric i varijantama s automatskim mjenjačem) preuzet je iz potpuno novog Opel Grandlanda.
Inteligentan, intuitivan, prilagodljiv: novi nadograđeni sustav za informiranje i zabavu
Novi multimedijski sustav za informiranje i zabavu stavlja novu Mokku na posve novu razinu. Ovaj unaprijeđeni bestseler u standardnoj opremi sad ima digitalni zaslon Pure Panel veličine 10 inča i dodirni zaslon u boji jednake veličine. Potonjim se može jednostavno upravljati widgetima, baš kao na pametnom telefonu, ali dovoljan je i samo „Hej, Opel” za primjenu prepoznavanja prirodnog glasa, kao i u slučaju opcionalnog navigacijskog sustava. Oba se zaslona mogu prilagoditi na bezbroj načina. Sustav prepoznaje osobni profil vozača na povezanom pametnom telefonu: veza je uvijek bežična u novoj Mokki. Na središnjem zaslonu mogu se postaviti razni virtualni prečaci, a različite sheme boja nude dodatne mogućnosti prilagodbe.
Ako se naruči s ugrađenim navigacijskim sustavom, karte se ažuriraju putem bežične veze. Osim toga, sustav neprekidno uči zahvaljujući ChatGPT-ju (dostupno s paketom Connected Navigation) i na temelju navika povezanog profila vozača može samostalno predlagati odredišta i navoditi kroz rutu. U aplikaciji myOpel isto se tako jednostavno može vozilu poslati odredište i odgovarajuća ruta.
Nadalje, sustav za informiranje i zabavu Mokke Electric ima značajku navigacije s prikazom punionica na ruti. Osim toga, pametni telefoni mogu se bežično puniti. Prijenosni uređaji kao što su pametni telefoni i tableti mogu se povezati i na USB-C ulaz na središnjoj konzoli. Opcionalna stražnja kamera s prikazom od 180° osigurava izvrsnu vidljivost prilikom parkiranja u gradu.
Detoksicirana ponuda: dva elektrificirana pogonska sklopa, dvije razine opreme, dva paketa
Postupak odabira nove Mokke jasan je kao i njezin dizajn: najnoviji model je dostupan s razinama opreme „Edition” i „GS” koji se dodatno mogu personalizirati s dva različita paketa.
Kad je riječ o pogonima, kupci Mokke mogu birati između učinkovitog benzinskog motora s početnom cijenom od 41.000 KM i dva elektrificirana pogona. Kompaktni SUV bit će dostupan kao moderan hibrid s tehnologijom od 48 volta i kao električna Mokka Electric na bateriju za lokalnu vožnju bez emisija. Potpuno električna, nova je Mokka sada dostupna isključivo s električnim motorom snage 115 kW (156 KS) i baterijom od 54 kWh. Inženjeri su uspjeli osigurati izvanredan doseg uz kompaktnu veličinu baterije. To znači da se do 403 kilometra vožnje (WLTP2) može lokalno prijeći bez emisija. Osim dodatnog prostora, smještanjem baterije ispod poda spušta se težište vozila, tako da nova Mokka Electric čvrsto prianja uz cestu. Uz trenutnu dostupnost 260 Nm okretnog momenta, Mokka Electric jamči snažno ubrzanje iz stanja mirovanja i puno vozačkog užitka.
Kupci koji žele alternativni pogon mogu se odlučiti za novu Mokku Hybrid s 48-voltnom hibridnom tehnologijom, dostupnu već od 48.500 KM. Kombinira turbo benzinski motor obujma 1,2 litre i snage 100 kW (136 KS) s električnim motorom snage 21 kW (28 KS) i novim elektrificiranim šesterostupanjskim mjenjačem s dvostrukom spojkom. Optimizirani sustav znatno pomaže u smanjenju potrošnje goriva i emisija CO2 u usporedbi s usporedivim vozilom s konvencionalnim pogonom. Pri niskim brzinama vozači Mokke Hybrid mogu se svojim SUV-om provesti kroz gradski promet potpuno električnom vožnjom, odnosno lokalno bez emisija.
Više informacija potražite na web stranici nove Opel Mokke:
Nova Opel Mokka | 100% Electric ili Hybrid SUV | Opel BiH