NaslovnicaRaportPromoKvalitet i inovacije - zaštitni znak kompanije HELL ENERGY

Kvalitet i inovacije – zaštitni znak kompanije HELL ENERGY

Kompanija u 100% mađarskom vlasništvu proizvodi 7 miliona konzervi energetskih napitaka dnevno i isporučuje ih u više od 50 zemalja širom svijeta

HELL ENERGY je među najbrže rastućim brendovima robe široke potrošnje na svijetu. Mađarski brend u 100% privatnom vlasništvu nastao je 2006. godine, a 4 godine kasnije postao je lider na mađarskom i važan igrač na svjetskom tržištu – u skoro 50 zemalja u koje kompanija izvozi svoje proizvode među kojima je i Bosna i Hercegovina.

HELL je 2018. godine za vrlo kratko vrijeme postao tržišni lider u BiH i od tada uspješno održava svoju lidersku poziciju na koju je ovaj međunarodni brend izuzetno ponosan. Pored Mađarske i BiH, HELL energetski napici zauzimaju vodeću poziciju između ostalih i na tržištima Rumunije, Bugarske, Hrvatske i Grčke.

Mustafa Softić, menadžer poslovanja i razvoja brenda u kompaniji Spanish Market koja distribuira HELL ENERGY proizvode u Bosni i Hercegovini kaže: „Važno je napomenuti da su HELL energetski napici lideri u prodaji kako u velikim trgovačkim centrima tako i u malim trgovinama i kioscima u Bosni i Hercegovini. Odlična prodajna strategija dovela je do brzog širenja brenda. Iza tog uspjeha stoji odlična distribucija, uspješna implementacija kampanje sa Bruceom Willisom, stalna digitalna prisutnost kao i odlične promocije proizvoda unutar trgovačkih objekata, pa i nagradne igre. U BiH HELL ENERGY napici imaju odličan portfolio uz mliječne kafe ENERGY COFFEE. Prednost je što su HELL energetski napici napravljeni od visokokvalitetnih sastojaka, ne sadrže konzervanse i obogaćena su sa pet vrsta vitamina B. Poslovni pristup kompanije se fokusira na pružanju odličnog omjera cijene i vrijednosti, konstantnoj potrazi za inovacijama, te globalnom uticaju.“

Kako bi održala korak sa rastućom potražnjom, HELL ENERGY Grupa je uspostavila Quality Pack, prvu – i još uvijek jedinu – tvornicu aluminijumskih limenki u Mađarskoj. Samo pet godina nakon osnivanja brenda HELL ENERGY, 2011. godine otvorena je moderna punionica na sjeveroistoku Mađarske. Kako bi se prilagodio rast i smanjila ovisnost o vanjskim dobavljačima, dodatno je Quality Pack počeo sa radom 2017. HELL ENERGY je jedinstven i jak brend poznat širom svijeta koji ima sopstvenu modernu punionicu i fabriku aluminijumskih limenki, što je neuporediva strateška prednost ne samo na domaćem, već i na globalnom nivou. Fabrika limenki i punionica dnevno proizvedu 7 miliona limenki energetskih napitaka i otpremaju ih širom svijeta. Ponosno koristeći aluminijum kao sirovinu s izvanredno visokom mogućnošću recikliranja, trenutne stope proizvodnje u Quality Pack-u su 3 milijarde limenki od 250 ml godišnje, proizvedene isključivo za razne vrste pića HELL ENERGY, ali i nekoliko drugih proizvođača.

HELL ENERGY posjeduje sertifikat FSSC22000, koji je jedan od najviših certifikata o bezbjednosti hrane u Evropi, a prestižna nagrada Strategic Manufacturing Awards proglasila je punionicu u Mađarskoj jednom od tri najbolje evropske fabrike u globalnoj i svjetskoj kategoriji proizvodnje.

„Misija HELL-a je ponuditi inovativna rješenja, a dobar primjer za to je jedna od metoda koje pruža QUALITY PACK. Riječ je o tehnologiji lakog otvaranja limenke prstima, što je jedinstvena inovacija na tržištu, zaštićena u 28 zemalja. Nadalje, u duhu ekološke svijesti, sve HELL limenke su napravljene od izuzetno visokog sadržaja recikliranog aluminijuma. Kvalitet i inovativnost su među glavnim misijama kompanije koju potrošači prepoznaju kao zaštitni znak kompanije od njenog osnivanja. Fabrika je opremljena najsavremenijom njemačkom proizvodnom tehnologijom, a limenke za tečnu energiju pune se u skladu sa najstrožim propisima o bezbjednosti hrane. Sve to je omogućilo kompaniji HELL da ispiše historiju energetskih napitaka i usudi se da sanja velike snove o budućnosti“dodaje Softić.

Uspjeh kompanije temelji se na visokom kvalitetu, dobrom odnosu cijene i vrijednosti, širokoj distributivnoj mreži, međunarodnoj marketinškoj i komunikacijskoj strategiji, kao i pozicioniranju proizvoda prema potrebama potrošača što će i u budućnosti ostati visoko u prioritetima ove kompanije.

Možda vas zanima

Nedavno objavljeno