- Rast je bio prisutan na većini geografskih područja i kategorija, podržan povećanjem cijena, kontinuiranim rastom u maloprodaji i daljnjim oporavkom u kanalima prodaje izvan kuće. Ukupna prijavljena prodaja porasla je za 5,4% na 22,2 milijarde CHF (usporedbe radi, u prvom kvartalu 2021. godine iznosila je 21,1 milijardu CHF).
- Prodaja deviza se smanjila za 0,8%. Neto prodaja imala je negativan uticaj od 1,3%.
- Upravljanje portfolijem se uspješno nastavlja. U aprilu je Nestlé Health Science završio kupovinu većinskog udjela u kompaniji Orgain, lideru u ishrani na bazi biljaka.
- Potvrđene su projekcije za 2022. godinu: očekujemo organski rast prodaje od oko 5% i temeljnu maržu operativnog profita od trgovanja između 17,0% i 17,5%. Očekuje se povećanje osnovne zarade po dionici u stalnoj valuti i kapitalne efikasnosti.
“U prvim mjesecima ove godine, rat u Ukrajini izazvao je neopisivu ljudsku patnju. Ostajemo fokusirani na podršku našim tamošnjim kolegama, kao i pružanje humanitarne pomoći, dok stojimo uz međunarodnu zajednicu u pozivu za mir. Uprkos izazovnom okruženju, ostvarili smo snažan organski rast prodaje sa otpornim realnim internim rastom. Povećali smo cijene na odgovoran način i vidjeli održivu potražnju potrošača. Inflacija troškova nastavlja naglo rasti, što će zahtijevati daljnje određivanje cijena i ublažavanje mjera tokom godine. Nestlé tim se brine i o ovim preprekama, te smo agilnošću i odlučnošću unaprijedili našu dugoročnu strategiju i ciljeve održivosti. Također, potvrđujemo naše smjernice za ovu godinu.” istakao je ovim povodom Mark Schneider, izvršni direktor kompanije Nestlé.
„U vremenu kada se sa novim krizama susrećemo i prije nego što su se u potpunosti završile one prethodne, uspješno upravljanje procesima je definitivno izazov. Upravo su tada najvidljiviji rezultati uspješno uspostavljenog internog sistema poslovanja – kako infrastrukturno, tako i u kontekstu osposobljenosti zaposlenika. Nestlé je, u prvom kvartalu ove godine, u Bosni i Hercegovini ostvario organski rast od 8,3%. Dobri rezultati su dokaz povjerenja naših potrošača u kvalitetne i uvijek dostupne proizvode, ali i podrške koju pružamo lokalnoj zajednici. Također, podrška našeg distributera i partnera MCI vrlo je značajna za naše dobre rezultate. Samo u ovom kvartalu, ugroženim grupama na području Sjeverne Adriatic regije, koju čine Bosna i Hercegovina, Slovenija i Hrvatska, donirali smo prehrambene proizvode u vrijednosti većoj od jednog miliona CHF.“ dodao je Milan Dukić, voditelj prodaje kompanije Nestlé za BiH.