Nedavno objavljeno

Fenomen Selene Gomez: Zašto je toliko popularna

Dok se priprema za novo životno poglavlje, vjenčanje, jedna od najpoznatijih žena na svijetu ujedno mijenja način na koji se lične priče dijele sa svijetom

Priredila Mila Durić

Disneyjeva zvijezda, pjevačica s vrha top lista, nagrađivana glumica, producentica, voditeljica kulinarske emisije, zagovornica mentalnog zdravlja, beauty mogul i filantrop – nije ni čudo što je Selena Gomez najpraćenija žena na Instagramu, s više od 422 miliona pratitelja.

Posljednjih mjeseci nizala je uspjeh za uspjehom. Njena glavna uloga u filmu Emilia Pérez bila joj je donijela nominaciju za Zlatni globus, a usred sezone dodjela nagrada, objavila je zaruke s muzičkom producentom Bennyjem Blancom. Vijest je podijelila na Instagramu, pokazavši dijamantni prsten – suptilnu referencu na njenu pjesmu Good For You, u kojoj sebe opisuje kao „markiz dijamant“. Objava je ubrzo postala jedna od njenih najlajkanijih, prikupivši 23,2 miliona lajkova. Komentar njene najbolje prijateljice, globalne pop ikone Taylor Swift – „Yes, I will be the flower girl“ – dodatno je podigao uzbuđenje, sakupivši više od dva miliona lajkova.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Selena Gomez (@selenagomez)

Ove zaruke postale su jedan od najvidljivijih celebrity trenutaka, generirajući čak 30 miliona dolara u zarađenoj medijskoj vrijednosti (EMV), prema podacima analitičke firme Lefty. Za poređenje, zaruke Justina i Hailey Bieber 2018. donijele su 14 miliona dolara EMV-a, dok je nedavna objava Zendaye i Toma Hollanda dostigla 11 miliona.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Selena Gomez (@selenagomez)

Ova euforija oko zaruka još je jedan dokaz nevjerovatne moći Selene Gomez.

Iskrena i žilava

Šta Selenu Gomez čini toliko popularnom? Stručnjaci se slažu da je njena dugogodišnja karijera – iako ima tek 32 godine – oblikovana autentičnošću i nevjerovatnom izdržljivošću, zbog čega je postala pouzdana figura za generaciju Z.

„Generacija Z doslovno je odrasla uz nju“, kaže Tori D’Amico, urednica sadržaja u agenciji za istraživanje tržišta YPulse. „Vidjeli su njenu borbu s fizičkim i mentalnim zdravljem i cijene njenu iskrenost.“ Seleni Gomez je 2013. dijagnosticiran lupus, hronična autoimuna bolest, a njen dokumentarac My Mind & Me otkriva i borbu s bipolarnim poremećajem.

Fanovi su iz prve ruke pratili i Selenine turbulentne veze i prijateljstva, zbog čega im se njen život i uspjeh čine stvarnim i dostižnim.

Ova bliskost s publikom ključna je za poslovni uspjeh Seline Gomez, pogotovo za njen kozmetički brend Rare Beauty, koji je lansirala 2020. godine. Rare Beauty dosljedno nadmašuje konkurentske brendove slavnih, a 2024. zauzeo je prvo mjesto u zarađenoj medijskoj vrijednosti (EMV) za celebrity beauty brendove. Sa nevjerovatnih 282 miliona dolara EMV-a, nadmašio je Kylie Cosmetics, R.E.M. Ariane Grande, Rihannin Fenty Beauty i Rhode čija je vlasnica Hailey Bieber, uprkos smanjenju vidljivosti od 16% u odnosu na 2023., prema podacima firme Lefty.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Selena Gomez (@selenagomez)

Rare Beauty utjelovljuje sve vrijednosti koje obožavatelji već vide u Seleni. Brend se ističe svojom inkluzivnošću – od saradnje s body positivity influenserima i širokog raspona nijansi do promišljenog dizajna pakovanja prilagođenog osobama s poteškoćama u motoričkim vještinama, inspiriranog Seleninom vlastitom borbom s lupusom. Uz to, Rare Beauty se zalaže za praksu bez okrutnosti nad životinjama i vodi višejezične marketinške kampanje, podižući ljestvicu za inkluzivnost u industriji. Izgleda da su mislili na sve potrošače, a osjećaj lične povezanosti sa Selenom podstiče fanove da vjeruju njenim proizvodima – gotovo kao da im ih preporučuje prijateljica.

Prepoznatljiv fokus brenda na mentalno zdravlje također odjekuje s vrijednostima generacije Z, koja cijeni autentičnost i društveno odgovornu potrošnju. Njegova snažna povezanost s mentalnim zdravljem čini ga brendom s misijom. No, uspjeh Rare Beautyja ne leži samo u priči – proizvodi su sami po sebi vrlo kvalitetni, što ih čini stalnim viralnim hitovima na društvenim mrežama. Na primjer, Soft Pinch Liquid Blush, kultni favorit među influenserima i urednicima ljepote, prikupio je više od 240.000 objava na TikToku pod svojim hashtagom.

 

Raznovrsna karijera Selene Gomez dodatno je proširila njenu privlačnost. Bilo da su je ljudi upoznali kao glumicu, pjevačicu, model, producenticu, poduzetnicu ili kombinaciju svega navedenog, stvorila je karijeru s brojnim dodirnim tačkama za potrošače. Njen profesionalni razvoj omogućio joj je da se uspješno redefinira i ostane relevantna kroz različite generacije.

Modni brendovi koriste Seleninu moć

Uticaj Selene Gomez daleko prevazilazi industriju ljepote i njen vlastiti brend. Tokom godina sarađivala je s brojnim modnim kućama, uključujući Pumu (2017.) i Coach (2018.), a u svaku je saradnju utkala vlastite vrijednosti. Puma je, naprimjer, donirala 100.000 dolara od dobiti jednom medicinskom fakultetu kroz Fondaciju Selene Gomez za istraživanje lupusa, dok je njena Coach kolekcija od 36 komada nosila rukom ispisanu poruku „Not perfect, always me“, istaknutu na torbicama, novčanicima i modnim dodacima – i bila rasprodata gotovo odmah. Ona nije samo lice koje se unajmljuje za kampanju – ona utjelovljuje vrijednosti koje duboko rezoniraju s generacijom Z, od zagovaranja mentalnog zdravlja do inkluzivnosti i poduzetništva.

Selena Gomez je također pomogla Saint Laurentu da osvoji Cannes na društvenim mrežama prošle godine. Luksuzna kuća generirala je impresivnih 14 miliona dolara u EMV-u – 2,7 puta više od svog najbližeg konkurenta, Diora (5 miliona dolara). Njen post u Saint Laurent haljini s otvorenim ramenima, koju je nosila na premijeri Emilie Pérez, donio je čak 7,7 miliona dolara EMV-a, prema podacima Leftyja. A njeno pojavljivanje u Pradinoj haljini na dodjeli Zlatnih globusa generiralo je nevjerovatnih 15 miliona dolara u EMV-u, još jednom potvrđujući Selenin status modne ikone.

Najiščekivanije vjenčanje godine

Ljubavni život Selene Gomez već je godinama u centru pažnje obožavatelja i tabloida. Njena osmogodišnja turbulentna veza s Justinom Bieberom dominirala je naslovnicama i oblikovala eru pop kulture. Ta emotivna priča kulminirala je baladom Lose You to Love Me, iskrenim muzičkim zapisom koji je izazvao zaštitnički stav obožavatelja prema njoj.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Selena Gomez (@selenagomez)

Ako je zaručnički prsten bilo kakav pokazatelj, vjenčanje Selene Gomez i Bennyja Blanca, 36-godišnjeg muzičkog producenta, bit će jedno od najvećih događaja godine. Najveća evropska online draguljarnica, 77 Diamonds, izvijestila je o porastu prodaje markiz dijamanata od 67% nakon njene objave u poređenju s istim periodom prošle godine.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Selena Gomez (@selenagomez)

Za obožavatelje, Selena Gomez simbolizira nadu, snagu i autentičnost. Za brendove, ona predstavlja moćan uticaj s dubljom vrijednošću. Dok se priprema za novo životno poglavlje, istovremeno mijenja način na koji se osobne priče dijele sa svijetom.

Latest Posts

spot_img

Raport