Tokom razgovora sa Almom Kratovac, direktoricom Payten Sarajevo, dobili smo uvid u strateške ciljeve kompanije, inovativne projekte koji su u toku, te načine na koje Payten doprinosi razvoju poslovne zajednice u Bosni i Hercegovini. Alma je naglasila važnost ulaganja u tehnologiju i ljude, ističući da je uspjeh kompanije rezultat kontinuiranog fokusa na kvalitet, partnerstva i zadovoljstvo klijenata.
Razgovor s Almom pružio nam je inspiraciju i dublji uvid u Paytenovu misiju i viziju, te njihovu strast prema stvaranju budućnosti plaćanja.
Kako je Payten ostvario 55,5 % tržišnog udjela u ATM sektoru u BiH?
Payten je postigao visok tržišni udio zahvaljujući izuzetnoj mreži, pouzdanim rješenjima i usmjerenosti na korisničke potrebe. Naša prednost leži u kontinuiranoj inovaciji i fleksibilnosti koja nam omogućava da zadovoljimo specifične zahtjeve klijenata i korisnika.
Što je ključ uspjeha u sektoru POS terminala sa 66 % tržišnog udjela?
Ključ uspjeha leži u stabilnosti i kvaliteti naših proizvoda, inovacijama, i snažnim odnosima s bankama i trgovcima. Fokusiramo se na jednostavnost, sigurnost i prilagodljivost naših POS rješenja.
Kako Payten inovira u ATM i POS tehnologijama?
Payten kontinuirano investira u razvoj novih tehnologija koje omogućavaju brže, sigurnije i učinkovitije usluge. S obzirom na digitalizaciju finansijskih usluga, naši terminali podržavaju napredne funkcionalnosti, uključujući integraciju s mobilnim aplikacijama i blockchain rješenjima.
Na koji način Payten osigurava sigurnost transakcija u ATM mreži?
Sigurnost je prioritet za Payten. Naša ATM mreža koristi napredne metode zaštite poput enkripcije podataka, multifaktorske autentifikacije i kontinuiranog nadzora kako bi se osigurala zaštita transakcija, koja iznosi više od 6 milijardi BAM godišnje.
Kako održavate jaka partnerstva s bankama u BiH?
Naša uspješna partnerstva temelje se na povjerenju, transparentnosti i pružanju visoke kvalitete usluga. Razumijevanje specifičnih potreba svake banke i prilagodba rješenja ključni su za održavanje ovih partnerstava.
Koji je značaj Monri brenda za Payten?
Monri je ključan za našu strategiju, jer omogućava Paytenu značajnu dominaciju u sektoru internet transakcija. Monri doprinosi našim naporima u digitalizaciji finansijskih usluga i pružanju sigurnih rješenja za online plaćanja.
Kako Payten osigurava kvalitetnu obuku svojih zaposlenika?
Redovno ulažemo u obuku i profesionalni razvoj naših zaposlenika, osiguravajući da su uvijek u toku s najnovijim tehnološkim trendovima. Naši timovi prolaze kontinuiranu edukaciju kako bi ostali konkurentni u brzo mijenjajućem fintech sektoru.
Kakvi su planovi za širenje poslovanja u BiH?
Planiramo proširiti kapacitete i otvoriti dodatne servisne centre. Također, razmatramo zapošljavanje novih stručnjaka kako bismo podržali naš rast i unaprijedili našu prisutnost na tržištu.
Koji su strateški ciljevi za narednih 5 godina?
Naši ciljevi uključuju proširenje tržišnog udjela u ATM i POS sektoru, uvođenje novih proizvoda i usluga, te širenje na nova tržišta. Fokusirat ćemo se na digitalnu transformaciju i unaprjeđenje korisničkog iskustva.
Kako Payten odgovara na porast internet transakcija?
Kroz Monri, Payten aktivno razvija i implementira rješenja za internet transakcije, uključujući plaćanja putem mobilnih aplikacija i online trgovine. Očekujemo dalji rast ovog segmenta i prilagođavanje usluga potrebama korisnika u budućnosti.