Tako stanovnici Bihaća od sada mogu naručivati putem aplikacije Glovo svoja omiljena jela iz: Mr. Burgera, Atelje Cluba, picerije Bella Italia ili pekare Amfora i mnogih drugih putem aplikacije Glovo, kako bi uživali u udobnosti svoga doma ili kancelarije. Više od 4.500 proizvoda koji se prodaju u Konzumu, od sada su dostupni korisnicima uz brzu dostavu na kućna vrata za manje od 45 minuta.
„Sa zadovoljstvom objavljujemo da je naša aplikacija sada dostupna u Bihaću, gradu smještenom pored prelijepe rijeke Une. Naša misija je da svim građanima i građankama grada Bihaća omogućimo lak pristup omiljenim jelima iz restorana u ovom gradu, kao i osnovnim namirnicama iz supermarketa, uz brzu dostavu na kućnu adresu. Ostajemo fokusirani na razvoj partnerstava sa lokalnim poslovnim preduzećima kako bi obuhvatili široku paletu proizvoda, te kroz kvalitetnu interakciju sa našom platformom klijentima omogućili sve ono što zadovoljava njihove svakodnevne potrebe”, rekao je Ivan Laketa, generalni direktor kompanije Glovo u Bosni i Hercegovini.
Trenutno u Bosni i Hercegovini Glovo posluje u devet gradova: Sarajevu, Banjaluci, Tuzli, Bijeljini, Mostaru, Zenici, Doboju, Brčkom i od sada u Bihaću.
Aplikacija sadrži unaprijed definisane kategorije koje korisnici mogu odabrati prema svojim potrebama, kao što su: Hrana ili Supermarket. Korisnici aplikacije Glovo također imaju pristup opciji “Posebne dostave” koju mogu koristiti za naručivanje proizvoda ili artikala dostupnih u njihovom gradu, ali nisu sadržani u unaprijed definisanim kategorijama.
Osim toga, Glovo je u aplikaciji omogućio poseban odjeljak „Doniraj Krajini“ gdje korisnici mogu donirati za podršku stradalima u nedavnim poplavama na području Krajine, u partnerstvu sa pomozi.ba. Sva sredstva prikupljena preko Glova u potpunosti su usmjerena ovoj organizaciji.
Kompanija je, također, navela da svaki novi korisnik Glova ima besplatnu dostavu za prvu narudžbu putem aplikacije.