Zahvaljujući projektu „Čista umjetnost“ u okviru kojeg su krajem prošle godine učenici iz 94 škole s područja BiH prethodno očistili 100 lokacija, a potom napravili umjetnička djela od otpada, od čega je 20 najboljih prodano na aukciji, obezbijeđena su sredstva za kupovinu 2.000 sadnica bijelog bora koje su zasađene tokom vikenda na planini Igman. Poznato je da samo jedna sadnica bijelog bora smanjuje ugljični otisak za 1.65 t, što itekako doprinosi zdravijoj životnoj sredini. Nove sadnice će osigurati apsorpciju 24.000 kilograma ugljičnog dioksida.
Akciju pošumljavanja sa 80 vrijednih volontera na planini Igman organizirala je kompanija Nestlé u saradnji sa Udruženjem građana „Ruke“ i projekta Let’s Do It BiH s kojima ovu aktivnost provodi već drugu godinu.
„Zemlja je jedina planeta na kojoj živimo i za nju nemamo zamjenu, zato moramo biti svjesniji i odgovorniji prema njenom očuvanju. S toga Let’s Do It kontinuirano, a posebno u mjesecu aprilu, organizira velike akcije sadnje i pošumljavanja, čišćenja i edukacije za naše sugrađane, a sve s ciljem da istaknemo značaj svakog dana u očuvanju planete Zemlje. Akcijom pošumljavanja na Igmanu dali smo život jednoj novoj šumi u kojoj smo zasadili 2.000 sadnica bijelog bora.“, izjavila je Mirsada Kapidžić, Udruženja građana „Ruke“, projekat Let’s Do It BiH.
Kažu kako su najbolje šume mlađe od 140 godina, jer takve šume za 25 % uklanjaju CO2 iz atmosfere. Prosječno stablo godišnje smanji udio CO2 za 12 kilograma, pri čemu proizvede kisika dovoljno za četveročlanu porodicu.
“Kroz ovakve i slične aktivnosti, Nestlé educira mlade ljude o važnosti očuvanja životne sredine, čega su oni itekako svjesni. Nestlé planira da, na globalnom nivou posadi 20 miliona stabala i ovo je ujedno naš skromni doprinos. Drugim riječima, što više stabala posadimo, bliži smo našem cilju. Širom regiona organizovali smo i podržali mnoge akcije sadnje drveća, kako bi globalnu misiju pošumljavanja implementirali i na lokalnom nivou i zahvaljujući ovim mladim ljudima i volonterima imamo uspješne projekte poput „Čiste umjetnosti“.“, istakao je Janko Ilić, voditelj prodaje kompanije Nestlé za Bosnu i Hercegovinu.
Kao najveća svjetska kompanija za proizvodnju hrane i pića, Nestlé već sada poduzima značajne korake kako bi do 2030. godine prepolovila emisiju stakleničkih gasova u svim proizvodnim procesima, a do 2050. godine postigla neto nultu stopu, čak i dok poslovanje nastavlja rasti. Kompanija kontinuirano nastavlja da radi na podizanju svijesti o važnosti brige za okoliš, te primjenjuje „Zero waste to landfill“ .