Napisala Mersiha Drinjaković
Snimio Nikola Blagojević / Spektroom
Kada je na nedavno održanoj prvoj konferenciji Woman.comm osvojila nagradu Marketing Superstar, rukovoditeljica Sektora za upravljanje promocijom BH Telecoma, Nađa Lutvikadić Fočo, na scenu je stupila spontano, lepršavo, a u govoru zahvale dodala na kraju korporativni ton, kakav i priliči kompaniji koju predstavlja. Inače, njezini javni nastupi služe na čast i njoj i kući za koju radi.
Pa i činjenica da Nađa krasi ovo posebno izdanje Gracije kojim ulazimo u novu godinu, a bila je i u prošlogodišnjem, govori nešto: da svaku godinu završava s novim uspjesima, dizanjem ljestvica vlastitih očekivanja, i u svoju poslovnu sferu unosi kreativnost kakva se rijetko viđa. “Godina je stvarno bila puna aktivnosti i dešavanja. Od onog sjajnog novogodišnjeg programa sa Severinom, Halidom Bešlićem, Vajtom te Lakom i Lelom, koji su nas uveli u 2022., sve je krenulo vrlo entuzijastično”, kaže Nađa.
Promocija domaćih serija
Rukovođenje Odjelom za upravljanje promocijom bosanskohercegovačkog giganta telekomunikacija ne predstavlja joj, i nikad nije ni predstavljalo, teret, već izazov u kojem svaki put i sama sebe iznenadi novim dostignućima. Godinu 2022. Nađa će sigurno pamtiti i po promociji webshopa, kao i brendingu BH Content Lab platforme za audio-vizuelni sadržaj te platforme BHtechlab.ba za razvoj startupa iz različitih grana industrije koje na bazi novih tehnologija i ICT ideja nude inovativna rješenja. Zatim je krenulo snimanje serija kroz platformu BH Content Lab, kao i spot “Nije što je moja, al’ je najbolja!” – sa Sergejom Barbarezom za Moju TV.
Ljeto je njoj i njezinim kolegicama Almi Bičakčić i Hidajeti Čomor, bez kojih sve ovo pobrojano ne bi bilo realizirano na način dostojan jedne velike korporacije, prošlo u pripremama za promociju MY TV-a i kampanje “Moje Sarajevo, moja priča” za Sarajevo Film Festival. BH Telecom ponosni je glavni sponzor ove najveće regionalne filmske smotre, a ta saradnja krunisana je odličnim događanjima, promocijom domaćih autora, druženjima, uvezivanju te prezentacijama vlastitih dostignuća. Evo presjeka dešavanja: otvoren je Premium showroom u ulici Branilaca Sarajeva, postavljen TV studio na crvenom tepihu iz kojeg se su emitirala dva i po sata specijalnog programa uživo na TV servisu, platformi Moje TV, organizirana nagradna igra s brendom Xiaomi “Ultra karaoke show”, upriličen vrhunski događaj na kojem je pretpremijerno prikazana prva epizoda serije Kotlina u režiji Danisa Tanovića i Aide Begić. U okviru SFF-ovog programa CineLink Drama, predstavljeno je sedam projekata, odnosno sedam dramskih serija, od kojih publika neke već ima priliku gledati, zahvaljujući podršci najveće domaće platforme za produkciju audio-vizuelnih sadržaja BH Content Lab. I naravno da je Sektor za upravljanje promocijom BH Telecoma i na SFF-u otišao korak dalje: zvijezde festivala, danski glumac Mads Mikkelsen, švedski reditelj Ruben Östlund i američki glumac Jesse Eisenberg, gostujući u okviru specijalnog programa MY TV-a, snimili su i video izgovarajući na bosanskom jeziku slogan BH Telecoma za SFF: “Moje Sarajevo, moja priča”. Uz veliki trud ekipe koja radi na promociji BH Telecoma, Nađe, Hidajete, Alme i cijelog tima, postignuti su vidljivost, dobre reakcije te interakcija s korisnicima, tako da se kampanja može smatrati uspješnom.
Novi izazovi
Septembar je bio rezervisan za Dan BH Telecoma, kao i organizaciju konferencije BH Tech Lab pod sloganom #shapingthefuture, koja je predstavila izazove i mogućnosti 5G mreže, napredne tehnologije iz oblasti IOT-a, utjecaj na okoliš i tržišna predviđanja za naredni period. Po mišljenjima mnogih, bila je to sigurno najbolja poslovno-tehnološka konferencija u BiH, sa brojnim eminentnim gostima, a key note speakeri bili su Mate Rimac i Izabel Jelenić.
Ubrzo potom, uslijedila je promocija serije Na rubu pameti u režiji Elmira Jukića, uskoro će publici biti predstavljena i serija Tender, čiji je kreator i scenarist Srđan Vuletić, a obje su nastale kroz platformu BH Content Lab.
Decembar je donio novu priliku za promociju MY TV-a kao i saradnju sa BHRT-om i prenos utakmica Svjetskog prvenstva u nogometu iz Katara. “Spremamo novi korporativni spot i nove projekte”, dodaje Nađa, “tako da 2023. godina donosi puno izazova i uzbuđenja.”
Na kraju, uz nagradu Marketing Superstar, Nađa godinu sumira i kroz sljedeća postignuća: imenovana je za bh. predstavnicu Svjetske asocijacije za odnose s javnošću (PRCA), bila je članica Mentorske mreže, članica žirija u regionalnom takmičenju BalCannes te održala niz radionica i predavanja iz oblasti komunikacija, liderstva i javnog nastupa. “U poslovnom smislu, godina za pamćenje”, kaže Nađa.