INA HAMZIĆ: Nova životna stranica

Pjevačica Ina Hamzić proširila je spektar svog djelovanja posvetivši se pedagoškom radu i to kao osnivačica i jedina učiteljica Helen Doron English škole, koja se nalazi u Hadžićima

0
308

Napisala Živana Jovančić
Snimci Privatni arhiv

Ako ste se kao ljubitelj pjesme i muzike Ine Hamzić pitali u zadnje vrijeme gdje je i šta radi, budite bez brige – Ina živi sa muzikom, muzika je njen umjetnički svijet. Drugačijom je ne bismo mogli ni zamisliti, bar se tako čini danas. Zvijezda mjuzikla Cabaret 2014, zapamćena bekvokalistica sa koncerata Dine Merlina, Ina Hamzić je i vodeća ličnost benda Open Mind Group, sa kojim snima pjesme te nastupa na prigodnim koncertima i u klubovima. Pred njima su nastupi i narednih mjeseci, kaže nam pjevačica, inače istoričarka umjetnosti, sa kojom ovog puta razgovaramo drugim povodom. Naime, Ina je proširila spektar svog djelovanja posvetivši se pedagoškom radu.

“Poslije skoro godinu dana, ne zna se ko je više oduševljen školom: djeca ili roditelji”

Novu stranicu u životu Ina je otvorila u septembra 2019. godine, kada je kupila svjetski prestižnu franšizu Helen Doron English, koja se pokazala najboljom metodološkom strategijom za djecu kod učenja engleskog jezika u 40 zemalja svijeta. Pokrenula je sopstveni biznis samostalno, osnovala je Helen Doren English školu u Hadžićima, a sve vrijeme pratila ju je podrška malog tima lojalnih i vrijednih saradnika. Kako i zašto je odjednom vidjela sebe u pedagoškoj sferi? Ina tvrdi da ništa nije slučajnost.
“Nakon studija, više iz navike da nešto učim i intelektualno se opteretim, odlučila sam da završim godinu pedagoških studija kako bih dobila certifikat da mogu predavati Historiju umjetnosti i književnost. Bio mi je to prvi susret sa pedagogijom, koja me očarala. Nekoliko godina kasnije, dobila sam posao kao Helen Doron učiteljica u jednoj sarajevskoj školi. Ova franšiza zahtijeva konstantno učenje i polaganje certificiranih ispita kroz koje sam mnogo naučila o Helen Doron metodologiji, ali i dan-danas unapređujem to svoje znanje na seminarima. Nije prošlo puno vremena kad sam shvatila da me pedagogija ispunjava, kupila sam franšizu i otvorila Helen Doron English školu. Ide mi naruku činjenica da je i metoda istog naziva zasnovana na muzičkoj Suzuki metodi, tako da svoj zabavljački karakter koristim u radu sa djecom. Na svakom času djeca i ja pjevamo i plešemo.”

Kontratransfer

Ina Hamzić počela je s radom u septembru 2019. godine otvorivši vrata Helen Doren škole za engleski jezik. U usporedbi s drugim, specifičnom je čini metodologija rada koju je osmislila Helen Doron Grupacija, koja se bazira na četiri kriterija, a to su: prirodno okruženje učenja jezika, igrice, konstantno podržavanje djeteta da uči i radi dobro te pozadinsko slušanje kojim mališani slušajući pjesmice i gledajući crtiće spontano usvajaju riječi potrebne za čas jezika iako u tom momentu nisu svjesni njihovog značenja. Iskustvo je pokazalo da je ova metoda stopostotno uspješna ukoliko se i roditelji i djeca pridržavaju pravila. Također, pomenuta metoda se efikasno koristi već 30 godina u cijelom svijetu za podučavanje djece u dobi od tri mjeseca, kroz tinejdžersko doba pa sve do 19. godine. “Po pravilima, maksimalno osam učenika može biti u razredu kako bismo se mogli posvetiti svakom djetetu ponaosob. U mojoj školi trenutno nudimo kurseve za djecu od dvije do 12 godina”, naglašava Ina, jedina učiteljica u školi otvorenoj u Hadžićima, u mirnom i prirodnom okruženju. “Rad sa djecom za mene je bio ono što se u psihoterapiji naziva kontratransfer, iz čega sam, nadam se, izašla ograničavajući svoj ego, koji kod djece ne igra nikakvu ulogu. Djeca djeluju prema svojim infantilnim pravilima koja predavač mora da poštuje ako želi da oni poštuju njega. Sa sigurnošću mogu reći da me pedagogija oplemenila. Djeca su vojska najjača, ne kaže se uzalud. Plan časova je detaljno i kreativno osmišljen, no učitelji imaju uvijek mogućnost da ga promijene. Poslije skoro godinu dana, ne zna se ko je više oduševljen školom: djeca ili roditelji”, govori Ina, ne skrivajući ponos.
Izvan učionice, Ina Hamzić preuzima na sebe ulogu poslovne žene, a to znači da vodi i brine o rejtingu male škole. U to ime sarađuje sa drugim školama ove franšize u Bosni i Hercegovini, te isto tako bori se za projekte sa drugim školama na globalnom nivou. Na kraju, pitamo je da li je sa pokretanjem biznisa imala istovremeno osjećaj da riskira, na što ona samouvjereno odgovara: “Nisam. Potpuno sam vjerovala u svoju ideju i predavačko iskustvo.”

Gracija 389, 6.3.2020.

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here