Nedavno objavljeno

Bh. kreativci otvorili prazničnu sezonu u Sarajevu

OREA Art Market i ove je godine bio mjesto okupljanja najvećeg broja kreativaca u BiH. Sada već tradicionalni događaj koji okuplja i po nekoliko hiljada ljudi, OREA Art Market  drugi put ove godine pružio sjajnu atmosferu i za učesnike i za posjetioce u Bosanskom Kulturnom Centru u Sarajevu.

Cjelodnevno druženje na 5. OREA Art Marketu bila je  prilika za kreativce da pokažu šta znaju i umiju, potvrđujući unikatnost  svojih proizvoda sa bh. etiketom. Posjetioci su imali priliku da kupe poklone za sebe i svoje najmilije, ali i da upoznaju nevjerovatne ljude sa sjajnim idejama i proizvodima. Art Market je i ovaj put otvorila suosnivačica i brend ambasadorica OREA platforme Amra Džeko, koja svaku priliku koristi da pokaže svoju humanost i posvećenost promociji domaćih proizvoda.

“Zaista smo ponosni na  našu zajedničku priču koju diejlimo sa našim partnerima, sponzorima i prijateljima. Volim ovo što radim, osjećam veliko zadovoljstvo, sretna sam zbog povjeranja koje mi je pruženo i što sam u poziciji da mogu pomoći razvijati ovu sjajnu ideju”- istakla je Amra Džeko, naglašavajući kako je OREA Art Market  mjesto susreta, dobre atmosfere i zabave, u kojem jednako uživaju izlagači i posjetioci, a posebno mlade porodice i najmlađi gosti.

Potpun ugođaj za cijelu porodicu, u uređenom prostoru Bosanskog Kulturnog Centra u Sarajevu, bio je upotpunjen ponudom ukusnih delicija iz Bistro Zdravo, a najmlađi su uživali u Dječijem kutku uz animacije, crtanje na platnu, kreativne radionice, sat kuhanja uz puno zabave i razne društvene igre koje je obezbijedio partner JUMBO.

Ističući kako je OREA Art Market na jednom mjestu okupio vrlo značajan broj mladih poduzetnika, koji vrlo hrabro i odvažno rade na svojim brendovima, načelnik općine Centar Srđan Mandić izrazio je zadovoljstvo prilikom da se na OREA Art Marketu uvezuju vlasnici malih biznisa i ostvaruju zajedničke interese.

“Puno mi je srce kada vidim ovakve događaje i drago mi je da je općina Centar  danas mjesto susreta kreativaca iz cijele BiH, ali  zbog humanitarne note cijelog događaja i podrške djeci oboljeloj od raka” – izjavio je Mandić.

VISA kao platni partner OREA-e obezbijedila je poklone za sve korisnike VISA kartice, a  UniCredit Bank je obezbijedio pos terminale.

“Ponosni smo na naše partnerstvo i saradnju koja traje već nekoliko godina. Strateška uloga UniCredit Banke je da osnaži našu zajednicu i mi smatramo da je podrška OREA-i i ovim talentovanim mladim ljudima najbolji način za to” – istakla je  Selma Ridžanovic Kenović direktorica iskustva klijenata, marketinga i komunikacija Unicredit Bank.

Kao i do sada OREA Art market ima humanitarni karakter jer  je sav  prihod od prodaje ulaznica i ove godine doniran Udruženju “Srce za djecu koja boluju od raka” za potrebe Roditeljske kuće.

“Mi smo od srca zahvalni cijelom timu OREA i našoj amabasadorici Amri koja je posvećena ovom humanitarnom radu i svaki  put vidimo koliko se raduje kada može pomoći našoj dječici. Nadamo se da ćemo nastaviti praviti zajedničke priče i stvarati još bolje uslove za rehabilitaciju naših najmlađih, jer naš rad zahtjeva rad od 365 dana u godini. Hvala svim dobrim ljudima koji su svojom posjetom pružili podršku djeci oboljeloj od raka” – izjavio je Fikret Kubat  direktor Udruženje “Srce za djecu koja boluju od raka

Prepoznavajući važnost jačanja kreativne industrije i malih obrtnika u BiH, brojni su sponzori  podrška u organizaciji i promociji OREA Art Marketa među kojima su VISA, UniCredit Bank, Galenika, Bingo, BH Telecom, Općina Centar Sarajevo, Franck, Leda, Gama osiguranje, Jumbo  i Arton media.

spot_img

Latest Posts

spot_img
spot_img

Raport