„Veoma smo ponosni na nagrade koje smo osvojili na ovom, veoma važnom događaju koji je okupio velike stručnjake, kako domaće, tako i regionalne. Društvene mreže su danas od velikog značaja za poslovanje kompanija jer je razvoj digitalnih medija uveliko uticao na navike potrošača. Kampanje su sve češće bazirane prvenstveno na digitalnim kanalima pa je tako akcenat u potpunosti na sadržaju koji se plasira. Za kampanju #SAMOUŽIVAJ smo angažovali regionalnu zvijezdu Senidu kao Brend Ambasadora i na taj način modernizovali komunikaciju kako bismo se približili mlađoj populaciji. Rezultati kamanje su bili mnogo više od očekivanog i na taj način smo znali da smo imali odličan projekat sa kojim smo uspjeli ostvariti efektnu komunikaciju sa ciljnom grupom. Influencer kampanja za naš dugogodišnji program lojalnosti „Vidim ti siguran dobitak“ je iznjedrila saradnju sa influenserima u kojoj smo dodatno informisali i angažovali publiku tokom aktuelne kampanje. Na 4 različita profila smo generisali veliki broj komentara od kojih su svi bili pozitivni. Parametri su pokazali da je kampanja bila i više nego uspješna“ – izjavio je Srđan Dabić, Brend menadžer Grand kafe u BiH.
Social media summit je okupio predstavnike vodećih kompanija i brendova iz BiH, marketinške agencije i domaće i regionalne influencere. Oko 300 učesnika je prisustvovalo raznim prezentacijama, panelima i motivirajučim pričama, a oni koji tek planiraju ući u svijet influens marketinga, za njih je pripremljena edukacija o načinu komuniciranja i dolaska do što većeg broja publike i samim tim i željenim rezultatima. Organizatori Summita za iduću godinu najavili su još veću konferenciju, sa željom da ona postane centralni regionalni događaj ovog tipa.