Mastercard proširuje aktivnosti pošumljavanja u okviru Priceless Planet Koalicije sa 15 novih projekata obnove, od ukupno 18 na globalnom nivou. Ovi projekti će pomoći da se ubrza napredak ka cilju Koalicije da obnovi 100 miliona stabala. Želja korisnika Mastercard kartica da podrže inicijative koje pokreću pozitivne promjene za okolinu raste širom svijeta. Prema Mastercard Ekonomskom Institutu, donacije dobrotvornim organizacijama usmjerenim na pomoć okolišu porasle su za 48,4% na globalnom nivou tokom 2022. u poređenju sa nivoima prije pandemije 2019. godine, sveukupno nadmašujući rast donacija drugim organizacijama.
Portfolio projekata Priceless Planet Koalicije uključuje raznoliku geografsku zastupljenost na sljedećim lokacijama: Azijsko-pacifički region (Australija, Kambodža, Kina, Indija, Filipini); Latinska Amerika (Brazil, Kolumbija, Gvatemala); Evropa (Francuska, Portugal, Španija, Škotska); Bliski Istok i Afrika (Madagaskar, Demokratska Republika Kongo, Kenija, Malavi, Ujedinjeni Arapski Emirati); i Sjevernoj Americi (Meksiko, Sjedinjene Države). Obnova u Meksiku, na Madagaskaru i Atlantskim šumama u Brazilu predstavljaju višegodišnje vodeće projekte koji imaju veće kapacitete za buduću obnovu šumskog fonda.
Pošumljavanje je široko priznato kao jedan od najefikasnijih i najisplativijih načina za pozitivno suzbijanje klimatskih promjena. Ipak, Priceless Planet Koalicija nije fokusirana samo na sadnju drveća, već i na obnavljanje šuma na mjestima s najvećim potrebama i najvećim potencijalom za pozitivnim uticajem na klimatske ciljeve, kao i ciljeve održanja bioraznolikosti. Vođena svojim partnerima za restauraciju, Conservation International i World Resources Institute, Koalicija koristi najbolju naučnu praksu za identifikaciju novih projektnih lokacija, odabir odgovarajućih vrsta drveća i osiguranje dugoročnog zdravlja šuma kroz kontinuirano praćenje, istovremeno omogućavajući bolje ekonomske prilike za lokalne zajednice .
“Priceless Planet Koalicija fokusirana je na rješavanje hitne globalne klimatske krize obnavljanjem pravih stabala na pravim mjestima,” rekao je Jorn Lambert, glavni direktor za Digitalno poslovanje u kompaniji Mastercard. “Saradnjom s našom globalnom mrežom koalicionih partnera, u mogućnosti smo dodatno proširiti naše aktivnosti na obnovi šuma i kreirati kolektivni pokret za planetu.”
Jedinstvo u klimatskim aktivnostima
Priceless Planet Koalicija ujedinjuje kompanije, zajednice i potrošače u klimatskim aktivnostima i sada uključuje više od 100 partnera na globalnom nivou, uključujući trgovce koji su orijentisani na održivost, fintech kompanije i internacionalne banke. Svaki partner pomaže u finansiranju obnove šuma kroz angažman potrošača i donatorske kampanje koje ohrabruju ljude da poduzmu aktivnosti za smanjenje klimatskih promjena ili daju direktan doprinos putem platforme za donacije.
„Sve je više saznanja da je ulaganje u očuvanje i obnovu prirodnog svijeta oko nas ključno i za borbu protiv klimatskih promjena“, kaže Bo Lidegaard, istoričar, diplomata, bivši pregovarač o klimatskim promjenama i savjetnik Koalicije. “Priceless Planet Koalicija je osmišljena na način da maksimizira uticaj aktivnosti, kroz čvrsto utemeljenje u najboljoj naučnoj praksi i sa kvalitetnim procesim planiranja i praćenja.”
Rastući angažman za ekološke ciljeve
Potreba za podrškom potrošača ekološkim inicijativama konstantno raste širom svijeta. Nedavni uvidi Mastercard Ekonomskog Instituta koji analizira makroekonomske trendove iz ugla potrošača, pokazuju da su donacije dobrotvornim organizacijama usmjerenim na životnu sredinu porasle posljednjih godina. Evropa prednjači u ovom sa porastom donacija u Velikoj Britaniji (287%), Njemačkoj (101%), Belgiji (97%), Irskoj (86%) i Italiji (40%) u prvom kvartalu 2022. u odnosu na period prije pandemije (2019.). Slično je i u zemljama poput Izraela (121%), Kanade (56%) i Australije (21%) koje su također doživjele značajan rast ove vrste donacija tokom navedenog vremenskog razdoblja.
Izgradnja održive digitalne ekonomije
Kroz inovacije i partnerstva od povjerenja, Mastercard je posvećen izgradnji inkluzivnijeg i održivijeg svijeta i digitalnom ekonomijom koja radi za svakoga od nas i bilo gdje na svijetu. Kompanija je ubrzala svoj “nulti vremenski okvir” do 2040. i nedavno je proširila svoj model kompenzacije za sve zaposlene, povezujući ga sa prioritima u tri oblasti: životnoj sredini, društvenim zajednicama i sistemima upravljanja (Environmental, Social and Governance – ESG). Kroz svoj Globalni Laboratorij Održivosti i Inovacija, Mastercard također razvija niz proizvoda i rješenja kako bi omogućio održivije trgovanje i veći izbor za potrošača.
Lokalni partneri
Kada su lokalna tržišta u pitanju, među imenima više od 100 partnera pozicionirale su se i dvije banke članice Priceless Planet Koalicije – OTP banka u Srbiji i UniCredit Bank Banja Luka u Bosni i Hercegovini.
Da biste saznali više o Priceless Planet, posjetite
PricelessPlanet.org.