Nedavno objavljeno

Elegancija u pokretu: Džejla Glavović predstavlja novi Volvo Black Edition

Kada se sigurnost, sofisticiranost i održiv luksuz spoje u jedno… nastaje priča o Džejli i Volvu

Elegancija nije samo u izgledu, ona se ogleda u načinu kretanja, u sigurnosti kojom prolazimo kroz život i u detaljima koji čine iskustvo savršenim. Ako bismo na automobilskoj pisti birali eleganciju spojenu s inženjerskim savršenstvom, to bi bio Volvo.

Džejla Glavović, jedna od najprepoznatljivijih bh. manekenki i bivša Miss Earth, danas je i uspješna preduzetnica te vlasnica agencije Swan Management, specijalizovane za modu, PR i marketing. Kao brand ambasadorica Volva za BiH, Džejla spaja vrijednosti koje dijeli s brendom: održivost, inovaciju i savremeni životni stil.

Za nju, Volvo nije samo automobil. To je saputnik koji prati tempo njenog života, između poslovnih sastanaka, putovanja i trenutaka u kojima mir i sigurnost znače više od brzine. Dok vozi, Džejla razmišlja, planira, donosi odluke. A Volvo tada ne pravi buku, već stvara prostor za fokus, stil i lakoću kretanja.

Sada Volvo donosi Black Edition, ograničenu seriju vozila koja spaja bezvremensku perfekciju i vrhunske pogodnosti pri kupovini. Bogato opremljeni modeli Volvo XC40 i Volvo XC60, dostupni u plug-in hibridnoj ili benzinskoj verziji, dolaze s paketom bezbrižnosti: 3 godine garancije i održavanja, te kompletom od 4 zimske gume i aluminijskih felgi.

Za one koji traže maksimalnu snagu, sigurnost i udobnost, tu je i Volvo XC90, u dizel-izvedbi, automobil koji savršeno balansira luksuz, performanse i profinjenost.

 Volvo Black Edition izdanje je u kojem se elegancija susretne sa savršenim automobilom, nakon čega nastaje iskustvo vožnje koje pamti svaki detalj.

Više informacija dostupno je na volvocars.ba.

spot_img

Latest Posts

spot_img

Raport

spot_img