Nedavno objavljeno

Evo šta možete naučiti i o čemu razgovarati…

Kako da spremite brief koji pravi pobjedničke kampanje? Pravite li od krize paniku ili grabite priliku? Kako da humanizujemo AI prije nego što Ai dehumanizuje naše poslove? Čime pobjeđujemo na globalnom tržištu? Četiri jednostavne operacije koje će vam promeniti život (a koje ste već naučili) i druge praktične lekcije u programu su ovogodišnje PROACTIVE konferencije.

PROACTIVE 2025 – konferencija o odnosima s javnošću, biznisu i komunikacijama održaće se od 29. do 31. maja 2025. na Jahorini, u hotelu Rajska dolina.

Međunarodno udruženje za odnose s javnošću IPRA je konferenciji PROACTIVE dodijelilo Endorsed Conference Status. Status IPRA podržane konferencije dodjeljuje se događajima od posebnog značaja za PR profesiju širom svijeta.

PROACTIVE bina će, nakon uvodnog predavanja, biti premještena u PROACTIVE World Cafe, a potom na vruće stolice i double act nastupe i novu seriju predavanja i dijaloga. Dr Dragana Đermanović, Voja Žanetić, Dr Dejan Verčić, Nataša Pavlović Bujas, dr Pedja Ašanin Gole, Najra Krvavac, dr Ana Tkalac Verčić, Vladimir Vulić, Katarina Bingula, Miloš Đajić, Jovana Vulić i Minela Vilić će donijeti nove ideje i vrijedne lekcije.

”Ova 2025. jubilarna je za PROACTIVE,  jer je prvi održan prije 20 godina. Ova je godina jubilej i za IPRA – 70 godina od osnivanja ove najstarije asocijacije PR praktičara/ki. Društvena, politička i ekonomska svakodnevnica trpi udare komunikacijskog nesnalaženja, bezobzirnosti i nekulture. Zona komfora više nije opcija, a kompanije, institucije i nevladin sektor se, uz sve to, nose sa izazovima nezaustavljivih i brzih tehnoloških promjena. Kriza više nije događaj nego svakodnevnica. Zato i ove godine dovodimo na binu stručnjakinje i stručnjake iz cijelog regiona da podijelimo praktična znanja i ponudimo konkretne odgovore i alate za probleme koje treba da rješavamo”, ističe Dobrila Močević, direktorica agencije PRIME Communications, organizatora PROACTIVE konferencije.

Regionalna konferencija o odnosima s javnošću, biznisu i komunikacijama, PROACTIVE  se održava 14. put. U svom ovogodišnjem izdanju ugostiće ljude čije ekspertize obuhvataju strateške komunikacije, integraciju internih i eksternih komunikaciju sa employer brandingom, upotrebu (praktičnost i etičnost) vještaške inteligencije u odnosima s javnošću, korporativne i institucionalne odnose s javnošću, kriznu komunikaciju tokom velikih društvenih pomjeranja i promjena, strateški menadžment, digitalne i poslovne transformacije, organizaciju međunarodnih događaja i saradnju s velikim međunarodnim kompanijama, uticaj ESG paradigme na vrijednost organizacija, promjenu načina na koji funkcionišu mediji u današnjem okruženju i druge. Otvoriće i ispitati važne aktuelne teme za funkcionisanje organizacija (biznisa, institucija i NVO), percepciju javnosti o organizacijama i uticaj i vrijednost koji PR i uopšte komunikacije stvaraju i imaju za i na okruženje.

Potvrđeni partneri konferencije su OSCE, Ministarstvo trgovine i turizma Republike Srpske i Područna privredna komora Banja Luka. Potvrđeni medijski partneri su Brend Magazin, frontal.ba, boljiposao.com, inspo.ba i womancomm.com.

Informacije o konferenciji – programu, govornicama/ima, kotizacijama, smještaju – dostupne su na https://proactive.ba/.

Latest Posts

spot_img
spot_img

Raport