Nedavno objavljeno

Novi parfemi, stara duša

Kako nostalgija oblikuje mirise 2025.

Početak nove godine obično nas usmjerava prema budućnosti, ali ovog puta svijet ljepote, a naročito parfemska industrija, okreće se prošlosti u potrazi za inspiracijom. Spoj nostalgije i težnje za inovacijama u mirisnim notama – kroz nove kombinacije i profile – unosi svježinu u klasične arome, čineći ih ponovo poželjnim i relevantnim. „Nostalgija ima ključnu ulogu u kreiranju mirisa za 2025.”, ističe Holly Hutchinson, stručnjakinja za parfeme i osnivačica luksuznog brenda Memoize London. „Retro mirisi vraćaju se s modernim zaokretom. Vintage note kao što su klasično cvijeće i mošusni chypre reinterpretiraju se uz svježe elemente poput citrusa, začina i zelenih tonova, stvarajući harmoniju poznatog i novog.“

„U 2025. godini industrija mirisa povezat će tradiciju s inovacijama, prateći trendove koji ruše granice, ali s poštovanjem prema baštini“, dodaje Jonnie Swarbrick, kreativni direktor luksuzne parfemske kuće Fragrance Du Bois. „Mošus i oud će dominirati… Novi gurmanski mirisi će se i dalje razvijati, a cvjetni mirisi doživjet će veliki povratak. Ova sinteza klasike i avangarde obilježit će 2025. godinu.” Dakle, ako vas parfemi s mirisom ruže podsjećaju na bakin ormar ili nikada niste bili ljubitelj citrusa i ouda, 2025. bi mogla biti prilika da otkrijete (i zavolite) nešto staro – koje sada dolazi u novom ruhu.

Latest Posts

spot_img

Raport