Nedavno objavljeno

Strateško komuniciranje u fokusu

Apriori World i Shaping Agency najavljuju početak poslovne saradnje u domenu strateškog komuniciranja, usmjerenu na razvoj novih mogućnosti za organizacije koje razumiju da su strateški dokumenti ključni za realizaciju planova u stvaranju pozicioniranja i profita. Ova saradnja uključuje partnerstvo u okviru prestižne međunarodne PRO PR konferencije, kao i realizaciju drugih projekata u oblasti strateških komunikacija i odnosa s javnošću, s ciljem boljeg povezivanja tržišta Bosne i Hercegovine sa međunarodnim projektima. Shaping Agency će ulaskom u Apriori World razmjenjivati svoja znanja i iskustva, ali i pridobijati nova.

“Karijeru sam započela kao studentica u agenciji Apriori u Sarajevu, gdje sam stekla temeljna znanja o odnosima s javnošću, koja mi služe i danas. Prije nego što je zatvorila svoj ured u Bosni i Hercegovini, agencija Apriori World lansirala je na tržište nacionalne projekte Web Award Me i DJ Talent Show, na čijoj realizaciji sam aktivno učestvovala, kao i upravljala kriznim komuniciranjem za kompanije Telemach i Bayer Health Care. Među projektima na koje sam posebno ponosna je i PR Arena. Ovaj događaj fokusiran na edukaciju studenata sam 2022. godine ponovo pokrenula sa svojim saradnicima kroz Udruženje Inntera, čija sam predsjednica, i u saradnji s utemeljiteljem ovog događaja i direktorom agencije Apriori World Danijelom Koletićem. Drago mi je da saradnju nastavljamo i sada, kada sam s partnerima pokrenula Shaping Agency, jer nam je želja da našim klijentima predstavimo nove perspektive i projekte”, izjavila je Adisa Velić, povodom potpisivanja ugovora o saradnji.

Početak saradnje na projektu PRO PR

Agencija Apriori World, poznata po projektima poput PRO PR Globe Awards, Youth Business Camp Adria, Inspiriramo poljoprivredu i PR Roman Forum, sarađivala je s klijentima poput Harvard Medical School PGME, Bolnice Arithera i Europske banke za obnovu i razvitak. Prije devet godina, u sklopu svojih strateških planova, započela je novu eru poslovanja i cijeli ovaj period bavi se apriori strateškim komuniciranjem.

“Iako su naše operativne aktivnosti bile dostupne klijentima u Bosni i Hercegovini i nakon zatvaranja ureda, drago mi je što ću ponovno surađivati s Adisom Velić i njezinim timom. Njezina stručnost, predanost, znanje i iskustvo garancija su za buduću dobru suradnju. Organizacije u Bosni i Hercegovini, od onih iz javnog sektora, privatnog sektora i NGO, suočavaju se s temeljnim izazovima definiranja strateških komunikacija. Navest ću samo jedan primjer kada bi danas napravili analizu koliko kompanija ima dokument green communication strategy, a koji je usko povezan s globalnim strategijama ESG-a, rezultati bi bili poražavajući. Zajedno s agencijom Shaping želimo oblikovati tržište kroz inovativne ideje, a početak ove suradnje kreće na projektu PRO PR konferencije”, izjavio je Danijel Koletić povodom početka nove saradnje.

Međunarodna PRO PR konferencija je prestižna međunarodna konferencija koja okuplja stručnjake iz oblasti odnosa s javnošću i integrisanih komunikacija. Predstavlja jednu od vodećih edukativnih platformi, a svake godine se održava u različitim zemljama regije.

Povodom obilježavanja desetogodišnjice PRO PR konferencije 2012. godine, uspostavljen je jedinstveni program nagrada pod nazivom PRO PR Globe People Achievement Awards, a dodjeljuje se pojedincima koji značajno doprinose razvoju odnosa s javnošću.

Dosadašnji dobitnici iz Bosne i Hercegovine

Neki od dosadašnjih dobitnika ovog priznanja dolaze iz Bosne i Hercegovine pa je tako priznanje Infigo Awards dodijeljeno Ekremu Dupanoviću, utemeljitelju Media Marketing magazina, 2017. godine. Priznanje PRO PR Globe People Vision Manager dobio je Edhem Fočo, izvršni direktor Al Jazeera Networks (Balkans) 2022. godine, ali i tadašnji predsjednik Uprave BH Telecoma Sedin Kahriman. Priznanja PRO PR Globe People Achievement Awards dobili su: dr. Zoran Tomić, rektor te redoviti profesor Sveučilišta u Mostaru, prof. dr Mladen Mirosavljević, direktor i profesor na Banja Luka College, Amela Odobašić, direktorica odjela za emitiranje u Regulatornoj agenciji za komunikacije BiH, Una Bejtović, direktorica Bejtović Communications, dr. Jelenka Voćkić-Avdagić, profesorica na Fakultetu političkih nauka Univerziteta u Sarajevu, Ethem Numić, direktor Direkcije za marketing i razvoj AS Holdinga, Mirna Šoja, glasnogovornica MUP-a Republike Srpske, Dunja Mijatović, stručnjakinja za ljudska prava te aktivistkinja i komesarka za ljudska prava Vijeća Evrope, Dijana Tepšić, suosnivačica i kreativna direktorica agencije Play Team, Darko Juka, šef Odjela za odnose s javnošću Vlade Hercegovačko-neretvanskog kantona, Željka Bajramović, voditeljica marketinga FIS-a, Nataša Aleksić, službenica za odnose s javnošću u Ministarstvu zdravlja i socijalne zaštite Republike Srpske, Selma Riđanović Kenović, voditeljica CX-a, marketinga i komunikacija u UniCredit banci, Ratko Kovačević, načelnik Odjeljenja za komunikacije Uprave za indirektno oporezivanje BiH, Ilarija Bašić, komunikacijska službenica za zagovaranje pri Danskom vijeću za izbjeglice, Nikolina Zeljko, marketing menadžerica Poslovnog parka SPARK, Nađa Lutvikadić-Fočo, voditeljica promotivnih komunikacija u BH Telecomu, Almedina Porča, zamjenica načelnika za odnose s javnošću Općine Stari Grad Sarajevo,  Aida Salkić, osnivačica i direktorica PR agencije Beyond Consulting, Mak Kapetanović, komunikacijski stručnjak, Melina Kamerić, PR & Communications Officer u Al Jazeeri Balkans, dr.sc. Nino Ćorić, vanredni profesor na Sveučilištu u Mostaru, Elvedina Džakmić-Klempić, PR menadžerica u agenciji Communis, Melisa Durak, stručnjakinja za komunikacije/odnose s javnošću i upravljanje projektima, Misijana Brkić-Milinković, voditelj korporativnih komunikacija HT ERONET-a, Aleksandra Marković, voditeljica odnosa s javnošću i marketing menadžerica u Tropic & Moj Market, Melisa Čengić, voditeljica odnosa s kupcima, voditeljica marketinga te menadžerica odnosa s javnošću u Porscheu, Nedžad Džudža, direktor marketinga i korporativnih komunikacija u Raiffeisen banci, Latifa Imamović, direktorica marketinga u Kliki i Senad Alibegović, osnivač i CEO agencije KENSHO Communications.

Ovu nagradu prepoznalo je pet svjetskih komunikacijskih asocijacija koji kroz nominaciju svojih bivših članova ili izravno nominiraju buduće dobitnike, pojedince koji su svojom komunikacijskom kreativnošću ostavljaju svakodnevno trag kroz izvrsnost djelovanja u svom radu, a samim tim i struci odnosa s javnošću. The Public Relations and Communications Association – PRCA (Udruženje za odnose s javnošću i komunikacije), International Public Relations Association – IPRA (Međunarodna asocijacija za odnose s javnošću), The International Communications Consultancy Organisation – ICCO (Međunarodna organizacija za komunikacijske savjetodavne usluge), Chartered Institute of Public Relations – CIPR (Ovlašteni institut za odnose s javnošću) koje kroz svoje nominacije pružaju podršku u dodjeli priznanja za izvrsnost.

U okviru PRO PR Globe People Achievement Awards dodjeljuju se i nagrade PRO PR GLOBE VISION CITY ACHIEVEMENT AWARDS, PRO PR GLOBE VISION MANAGER ACHIEVEMENT AWARDS, PRO PR GLOBE ENTREPRENEUR ACHIEVEMENT AWARD,  PRO PR GLOBE TRANSPARENCY IN COMMUNICATION ACHIEVEMENT AWARDS te PRO PR GLOBE INFIGO ACHIEVEMENT AWARD za poseban doprinos razvoju komunikacijske industrije.

Za više informacija o događaju, registraciji i programu, posjetite zvaničnu web stranicu PRO PR konferencije https://pro-pr.com/.

Latest Posts

spot_img

Raport