Upravljanje talentima i nasljednicima
Rezultati istraživanja putem anonimnih internih anketa pokazuju kako su uposlenici ove kompanije izuzetno zadovoljni, kako samim radnim okruženjem, tako i orijentiranošću na timski rad i mogućnostima profesionalnog usavršavanja i razvoja. Naravno, zadovoljstvu doprinosi i uspjeh i pozicija ove banke na tržištu.
Na tržištu rada ova banka se ističe brojnim benefitima, koje pruža uposlenicima. Jedna od ključnih korporativnih vrijednosti je učenje. Njeguju, promoviraju i potiču kulturu kontinuiranog učenja i usavršavanja, nudeći uposlenicima mogućnosti i prilike za dodatne edukacije, kurseve i seminare. Prepoznatljive i važne odlike su i sigurnost i stabilnost kompanije, kojoj su zaposlenici uvijek u fokusu.
“Zadovoljstvo zaposlenika je visoko na listi naših prioriteta. U tu svrhu praktikujemo niz aktivnosti, kako bi se naši zaposlenici osjećali ispunjeno i zadovoljno na svom radnom mjestu. Veliku pažnju posvećujemo profesionalnom usavršavanju u vidu mogućnosti napredovanja unutar banke kroz poseban sistem upravljanja talentima i nasljednicima. Profesionalni razvoj zaposlenika dodatno obogaćuje prilika za učestvovanje u globalnim projektima i stvaranje međunarodnih konekcija, obzirom da je Raiffeisen banka dio međunarodne grupacije. Osim toga, vodimo računa i o značajnim datumima u životima naših uposlenika, koje obilježavamo prigodnim poklonima” – kažu za Poslovne novine u Raiffeisen banci.
Stručnjaci za cyber sigurnost posebno traženi
Pitali smo za kojim je profilom radnika najveća potražnja u ovoj banci, a do kojih je najteže doći.
Najčešće se traže specijalisti za prodaju bankarskih usluga, specijalisti za validaciju i modeliranje risk modela, risk stručnjaci, stručnjaci za IT i digitalno bankarstvo, kao i developeri specijalizirani za fintech aplikacije. Također, velika pažnja se polaže i na kvalitetan kadar iz područja cyber sigurnosti, čime se garantuje najveći nivo cyber sigurnosti prema Raiffeisen standardu u ovoj domeni, a s ciljem maksimalne zaštite klijenata.
Zanimljiva je informacija da je ova banka vrlo otvorena za zapošljavanje mladih talenata te da pruža priliku i kandidatima bez prethodnog radnog iskustva. Tome u prilog govori da trenutno imaju preko 50 praktikanata na praksi, a više od stotinu studenata dobilo je stalno zaposlenje nakon završetka studentske prakse.
Na brojnim rukovodećim pozicijama u ovom trenutku su upravo osobe koje su karijeru započele kao studenti bez specifičnog radnog iskustva. U banci je i posebno razvijen proces uvođenja novih kolega u posao.
Zašto je važan HERO program
Veliki problem većine poslodavaca danas je kako zadržati uposlenike. Šta im ponuditi, osim stimulativnih primanja, koja više nisu dovoljan razlog niti za zapošljavanje niti za ostajanje u nekoj kompaniji?
U nastojanju da podstaknu brigu za zdravlje svakog pojedinca, kao dijela organizacije, u ovoj je banci pokrenut HERO program (Healthy Employees of Raiffeisen Organization), inicijativa u okviru koje se realizira niz aktivnosti koje doprinose sreći i zdravlju zaposlenika.
“Organiziramo sistematske zdravstvene preglede s ciljem prevencije potencijalnih zdravstvenih problema i unapređenja životnog stila naših zaposlenika. Svake godine organizujemo team building događaje, koji su prilika za povezivanje, opuštanje i stvaranje nezaboravnih trenutaka s kolegama. Organiziramo i zajedničke planinarske uspone pod vodstvom profesionalnih vodiča, što dodatno doprinosi fizičkom zdravlju i jačanju timskih veza” – kažu.
Za uposlenike osiguravaju i besplatne sportske termine, potičući i na taj način fizičku aktivnost i zdrav stil života. Sportski duh i timski rad među kolegama grade sudjelovanjem na raznim sportskim manifestacijama.
Na listi aktivnosti ove banke su i radionice o zdravim prehrambenim navikama, kao i diskusije o očuvanju i unapređenju mentalnog zdravlja. Sve ovo osmišljeno je kako bi se uposlenici podržali u postizanju fizičkog i mentalnog blagostanja.
Raiffeisen banka svoje zaposlenike vidi kao svoju najveću snagu. Stoga će nastaviti kontinuirano pratiti potrebe svojih zaposlenika i osmišljavati aktivnosti u cilju održavanja njihovog zadovoljstva.