Nedavno objavljeno

spot_img

Beyoncé je zaštitno lice nove Levi’sove kampanje

Muzička zvijezda reinterpretira legendarnu reklamu iz 80-ih kroz ličnu  i žensku perspektivu

Vrijeme je za ponovno oživljavanje kauboja i kaubojki, ali najvažnije je izvući iz ormara omiljeni par leviski. Ovaj stil i muzika ponovo postaju popularni zahvaljujući poznatima kao što su Bella Hadid, Lana Del Rey, Pharrell Williams, a posebno Beyoncé, koja na svom posljednjem albumu Cowboy Carter nudi 27 pjesama koje odražavaju njenu viziju country muzike. Među njima se ističe Levi’s Jeans, pop duet s Post Maloneom, u kojem Beyoncé pjeva: “Boy, I’ll let you be my Levi’s jeans / So you can hug that ass all day long”, odajući počast jednom od brendova koji su je podržali kada je bila mlada i talentovana, ali nepoznata djevojka. Time je više nego uzvratila, dajući Levi’su novu dozu popularnosti. Nakon izlaska ovog singla, dionice Levi’sa skočile su za 20%.

Vizija osnaživanja žena 

S obzirom na takve brojke, njihova saradnja bila je neizbježna, pa je Levi’s izabrao Beyoncé za zaštitno lice kampanje REIMAGINE. Podijeljena u nekoliko poglavlja, kampanja reinterpretira neke od najpoznatijih reklama ovog čuvenog američkog brenda, sada osvježenih Beyoncénom prisutnošću.

Oduševljena novom saradnjom, izjavila je: “Velika mi je čast raditi s Levi’som na stvaranju simbola američke ikonografije. Traper, koji se često posmatra kroz mušku prizmu, u ovoj je kampanji reinterpretiran kako bi proslavio snažnu žensku perspektivu. Veselim se istraživanju inovativnih načina spajanja naših vizija osnaživanja žena i priznavanja njihove snage.”

Novo viđenje kultne reklame Laundrette iz 80-ih

Levi’sova reklama Laundrette, koja je postala ikona pop kulture, pojavila se na ekranima 26. decembra 1985. godine. Radnja se dešava u američkom gradiću s kraja 50-ih i početkom 60-ih. Kamera prati mladića, kojeg je utjelovio model i pjevač Nick Kamen, kako ulazi u praonicu i skida se pred iznenađenim posmatračima, stavljajući svoju majicu i leviske 501 u mašinu za veš, ostavši u boksericama. I sve to uz pjesmu I Heard It Through the Grapevine Marvina Gayea. Rezultat je bio nevjerovatan – prodaja farmerki je eksplodirala, a brend i Kamen postali su jako popularni. Više od tri decenije kasnije, Beyoncé preuzima glavnu ulogu u ovoj priči: ona pere svoje leviske, a ostaje u boksericama, kaubojskim čizmama i šeširu. Ovaj put, muzička podloga je njena pjesma Levii’s Jeans.

spot_img

Latest Posts

spot_img

Raport