Nedavno objavljeno

L’ORÉAL UČVRŠĆUJE SVOJU LIDERSKU POZICIJU SA TEHNOLOŠKIM NOVITETIMA U DOMENU LJEPOTE: LIČNI BEAUTY ASISTENTI I GEN AI SADRŽAJI ZA PERSONALIZIRANU LJEPOTU

"Biti lider danas znači biti lider u Beauty Tech-u," rekla je Barbara Lavernos, zamjenica generalnog direktora zadužena za istraživanje, inovacije i tehnologiju u L’Oréalu na sajmu Viva Technology 2024. održanom u Parizu

Na najvećem europskom tehnološkom sajmu, Viva Technology u Parizu, kompanija L’Oréal je predstavila tehnološke inovacije uz koje je ljepota personalizirana, inkluzivna i odgovorna. Inovacije uključuju napredne dijagnostike za kožu i kosu, personaliziranog beauty asistenta, GenAI laboratoriju, revolucionarni infracrveni fen za kosu, i tehnološku platformu koja realistično imitira kožu, a koja služi za istraživanja i testiranje proizvoda.

Kao dugogodišnji pioniri Beauty Tech-a, čvrsto vjerujemo da tehnologija može pomjerati granice mogućeg kad je riječ o ljepoti, s ciljem poboljšanja kvaliteta života ljudi širom svijeta. Sa naprednim dijagnostikama, proširenim beauty uslugama, GenAI asistentima, povećanom kreativnošću u eri GenAI-a i savremenim elektronskim uređajima, oblikujemo budućnost ljepote koja je personaliziranija, inkluzivnija i odgovornija, rekla je Barbara Lavernos, zamjenica generalnog direktora zadužena za istraživanje, inovacije i tehnologiju u L’Oréal Grupi. “Ove nedjelje na VivaTech-u, pored brojnih inovacija, predstavljena je i inovacija koja se odnosi na Tehnologiju kože (Skin Technology by L’Oréal): riječ je o novoj 3D tehnologiji printane kože koja imitira stvarnu ljudsku kožu i otvara uzbudljive mogućnosti za istraživače u kozmetičkom i zdravstvenom sektoru.”

SKIN TECHNOLOGY – testiranje proizvoda na vještačkoj koži koja ima osobine stvarne ljudske kože

 Standardi testiranja proizvoda postaju sve viši uz pomoć L’Oréalove tehnologije kože koja imitira različita stanja stvarne ljudske kože, poput ekcema i akni, kao i sposobnost potamnjivanja tena i zarastanja povreda. L’Oréal trenutno sarađuje sa start-up kompanijama i renomiranim institutima širom svijeta na daljem razvoju tehnologije koja će omogućiti ovoj koži da imitira osetljivost stvarne ljudske kože. Skin Technology podstiče ljepotu bez okrutnosti prema životinjama, a L’Oréal je tome  posvećen još od 1989. godine.

Neki od uređaja koji mijenjaju pristup ljepoti

Kiehl’s Derma-čitač procjenjuje kožu korisnika koristeći kliničku tehnologiju snimanja, mjeri preko 11 osobina kože kako na površini tako i ispod kože i preporučuje odgovarajuće rutine u svakodnevnoj njezi i životnim navikama.

Lancôme RENERGIE NANO-RESURFACER | 400 BOOSTER je uređaj koji je razvijen s ciljem poboljšanja prodiranja kozmetike u rožnati sloj kože. Uređaj pokreće patentirana nano čip tehnologija sa više od 400 ultra-preciznih nano-iglica koje poboljšavaju performanse proizvoda.

L’Oréal Paris Beauty Genius je lični asistent za ljepotu kojeg pokreće umjetna inteligencija ,a  koji svojim korisnicima nudi personaliziranu dijagnostiku i preporuke, omogućavajući potrošačima da nauče nešto više o ljepoti na jednostavan i lagan način.

L’Oréal Professionnel AirLight Pro donosi revoluciju u sušenju kose. Napravljen za beauty profesionalce i krajnje potrošače, AirLight Pro kombinira infracrvenu svjetlost sa velikom brzinom zraka za efikasno sušenje vode na površini kose i poboljšava kvalitet kosa, ona je glađa i sjajnija.

L’Oréal Professionnel My Hair [iD] čitač za kosu uz pomoć ultra-precizne optike analizira boju i zdravlje kose, procenat sijedih vlasi, prečnik vlakna kose i gustinu. Potrošačima također nudi odgovarajuću i personaliziranu boju za kosu svaki put.

Gen AI povećava kreativnost

L’Oréal je predstavio internu GenAI Beauty Content laboratoriju CREAITECH, koja će transformirati proizvodnju sadržaja u kompaniji.  CREAITECH omogućava L’Oréalu da brzo kreira brend-kompatibilan i lokaliziran sadržaj za svojih 37 beauty brendova. GenAI prepoznaje jedinstvene vizuelne kodove L’Oréal brendova i lansira inovativne beauty kampanje brže, a sve u skladu sa principima odgovornog AI-a.

Novi Kodovi ljepote: Ekonomija kreatora

L’Oréal grupa i Meta predstavljaju program za kreatore „Novih kodova ljepote“ s ciljem osnaživanja  sljedeće generacije 3D, AR i AI kreatora i istraživanja novih kreativnih granica kad je riječ o ljepoti. Naš cilj je da oslobodimo tehnološku kreativnost u rastućoj ekonomiji kreatora.

Digitalna održivost

Kao četvrti najveći oglašivač na svijetu, L’Oréal je također posvećen merenju emisije CO2 koju stvaraju njegove digitalne aktivnosti i identificiranju poluga za smanjenje njegovog uticaja na životnu sredinu. Na VivaTech-u, L’Oréal je predstavio alate koji mogu dovesti do 360 digitalne održivosti.

Latest Posts

spot_img
spot_img

Raport

spot_img