Nedavno objavljeno

OREA Art Market – gdje održivost postaje umjetnost

Stiže nam novi OREA Art Market, osmi po redu! U subotu 8.6.2024. u Botaničkom vrtu Zemaljskog muzeja ovaj sadržajan događaj donosi novitete i super razloge da zabilježite ovaj datum u vašem kalendaru.

OREA je regionalna online platforma za prodaju i plasman ručno rađenih proizvoda, a Art Market je jedinstveno mjesto da upoznate brendove koji izlažu na ovoj platformi, te prilika da obradujete sebe ili svoje najdraže poklonima koji imaju posebnu vrijednost jer su održivi i  trajni. Ovaj put posjetiocima osmog po redu Art Marketa predstavit će se ukupno 43 izlagača, od kojih su pet iz Hrvatske i Srbije.

Nakon što je lani održana panel diskusija i ovogodišnji fokus Art Marketa je na održivom poslovanju i ekološkoj odgovornosti. Posvećeni izgradnji i promociji sada već brojne zajednice kreativaca, OREA Art Market će kroz različite aktivnosti pokazati svoje opredjeljenje  za očuvanje okoliša i što odgovornije poslovanje.

“I  ove godine fokus stavljamo na održivost naših proizvoda, ne samo u procesu njihove izrade i trajnosti, već smo napravili i korak dalje, pa će i sam Art Market, biti u znaku očuvanja okoliša, recikliranja materijala, te maksimalne iskorištenosti resursa i njihovog što dužeg korištenja u više namjena. Sve materijale koje koristimo za organizaciju i dekoraciju prostora ćemo nakon korištenja recikilirati. U okviru naše strategije održivosti od ove godine uvodimo i mjerenje CO2 otiska što će biti jasan pokazatelj za izvještaj prema partnerima i javnosti– ističe Senita Slipac jedna od osnivačica OREA platforme, te dodaje kako je OREA platforma među prvima u BiH dobila ocjenu nezavisnog EU konsultanta za primjenu praksi održivosti, a  posljednjih godina grade svoju poslovnu politiku i mjerenja održivog poslovanja u skladu sa ESG standardima.

Održivi OREA brendovi

OREA platforma, zajedno sa svojih više od 200 domaćih i regionanih brendova, čini sve kako bi unaprijedila održivost i doprinjela pozitivnim promjenama u zajednici. Prema provedenom anketiranju među brendovima, članovima OREA online platforme, više od 80% brendova razmišlja o korištenju recikliranih materijala, a 84% anketiranih želi smanjiti otpad u proizvodnji.  Ističu kako su posebno ponosni što više od 90% brendova na OREA platformi vode žene, pokazujući snagu ženskog poduzetništva u našoj regiji. Njihova ponuda obuhvata unikatne proizvode odjeće i obuće, asesoara, kreativnog nakita i drugih jedinstvenih proizvoda brendova iz BiH, Srbije i Hrvatske.

“Smatramo da naši brendovi doprinose jačanju svijesti i drugačijem percipiranju poslovanja što nas čini poželjnim partnerom i za druge veće kompanije koje žele unaprijediti svoje poslovanje i ispuniti ESG standarde. OREA je već sada prepoznata od strane sponzora kao partner u implementaciji održivog poslovanja i standarda ESG za šta imamo i potvrde relevantnih institucija. Sigurna sam da će pojedinci, a svakako i kompanije koje žele svojim zaposlenicima, partnerima i saradnicima pokloniti nešto posebno i jedinstveno, inspiraciju naći na https://www.oreabazaar.com/ ili posjetom na predstojećem Art Marketu” – ističe Senita Slipac.

 Nova OREA platforma

Vrijedni OREA tim u proteklom periodu radio je na mnogim novitetima i unapređenju digitalnih kanala pa će tokom Art Marketa biti predstavljena  OREA mobilna aplikacija, a kupovina ostvarena preko aplikacije, bit će nagrađena.

OREA Verified page je nova kategorija na OREA platformi samo za registrovane brendove i one koji primjenjuju održivo i odgovorno poslovanje. Noviteti na OREA platformi omogućeni su zahvaljujući projektu “Challenge to change 3.0” koji implimentira Sarajevska regionalna razvojna agencija SERDA, finansira Vlada Švedske, a partner je Agencija  za razvoj preduzeća Eda.

Sadržaji za cijelu porodicu

Kako bi cijela porodica uživala i ove godine tokom Art Marketa bit će organizirana zabava za mališane. Najmlađi će uživati u Dječijem kutku uz kreativne radionice kao što su izrada predmeta od gline, oslikavanje svile, pravljenje prirodnog balzama, izrada narukvica, mirisnih sapuna i još mnogo toga sa fokusom na recycling i upcycling.

Art Market je već tradicionalno mjesto susreta, zabave, odlične ponude i kupovine unikatnih ručnih radova, ali istovremeno i društveno odgovoran projekat na kojem se prikupljaju sredstva za podršku radu Udruženja Srce za djecu oboljelu od raka. Tako će i ovaj put sav prihod od ulaznica kao i dio od prodaje rukotvorina, uz prihod od prodaje srećki Lutrije BiH, biti doniran za potrebe rada Roditeljskih kuća u Sarajevu i Tuzli i Udruženju Srce za djecu oboljelu od raka.

OREA Art Market su podržali platni partner Visa, UniCredit Bank,  Škoda powered by Porsche, Orbico kroz brendove  MaxFactor, Rimmel i Bourjois, Galenika, Lutrija BiH,  Challenge to Change projekat – podržan od strane Vlade Švedske, Casa di Campara, Inside by Ećo, Leda, Europlakat te Općina Centar,   a medijski pokrovitelji su  RSG i Antena Sarajevo, Klix.ba i Gracija.

spot_img

Latest Posts

spot_img
spot_img

Raport