Kozmetički brendovi slavnih doživjeli su značajan rast u posljednjih nekoliko godina, budući da su slavne osobe već dugo sinonim za ljepotu. Uspon kompanija za make up, njegu kože i kose koje su osnovale poznate osobe bio je bez presedana. Od Goopa glumice Gwyneth Paltrow do globalnog uspjeha Rihanninog Fenty Beautya, kozmetičke marke slavnih osoba prikazuju spoj snage zvijezda, kvalitetnih proizvoda i snažne online prisutnosti. I u 2024. godini bilježit će se rast ovih brendova kroz angažman na društvenim mrežama i opseg pretraživanja na internetu, što ukazuje na njihovu dominaciju na tržištu ljepote.
Dok su neki brendovi dolazili i odlazili, neki su uspješno izborili svoje mjesto na tržištu. Evo beauty brendova slavnih osoba koji su izgradili svoju reputaciju i za koje se predviđa da će zadržati dominaciju i u ovoj godini.
Rare Beauty – Selena Gomez
Brend 31-godišnje Selene Gomez pojavio se 2020. godine. Sa 6,9 miliona pratitelja na Instagramu, globalni opseg pretraživanja za Rare Beauty u stalnom je porastu, s 621.500 mjesečnih pretraživanja širom svijeta. Hashtag #rarebeauty na TikToku sakupio je impresivnih šest milijardi pregleda u svim objavama, uključujući 227.544 videozapisa i fotografija. Nema sumnje da se Selenina kozmetička marka ispostavila kao izvanredna i vrlo uticajna kozmetička marka koja je u vlasništvu jednog celebrityja.
Kylie Cosmetics – Kylie Jenner
Kylie Jenner (26), poduzetnica, medijska ličnost i članica klana Kardashian-Jenner, osnovala je Kylie Cosmetics 2015. godine. U početku poznat kao Kylie Lip Kits, brend je ekskluzivno nudio olovku za usne i tekući ruž u kompletu. S vremenom je Kylie Cosmetics stekao ogromnu popularnost i trenutno ima nevjerovatnih 25,2 miliona pratitelja na Instagramu, te dvije milijarde objava na TikToku pod hashtagom #kyliejenner.
Fenty Beauty – Rihanna
Rihannin Fenty Beauty osnovan je u septembru 2017. i od tada ne prestaje rasti. Najprodavaniji proizvod brenda je njegov impresivan asortiman pudera od 50 nijansi. Ovom kozmetičkom brendu mnogi predviđaju dogotrajnost na tržištu. Njegova globalna prodaja dostigla je 582 miliona dolara. TikTok objave Fenty Beautyja generiraju više od tri milijarde pregleda godišnje i trenutno imaju 12,7 miliona pratitelja na Instagramu.
r.e.m. beauty – Ariana Grande
Kozmetički brend 30-godišnje Ariane Grande zvanično je promoviran u novembru 2021. Na Instagramu je sakupio 2 miliona pratitelja, a značajnu popularnost stekao je putem TikToka, napravivši izvanredan debi s milijardu pregleda na svakom postu koji sadrži fotografije i videozapise. U maju 2022. r.e.m. je osvojio nagradu za “Najbolji novi brend” prema izboru čitatelja časopisa Allure.
Haus Labs – Lady Gaga
Sedamnaestog septembra 2019. Lady Gaga predstavila je Haus Labs, svoj kozmetički brend, koji nudi niz proizvoda koji su potpuno veganski i ne provode nikakva testiranja na životinjama. Hashtag #hauslabs prikupio je 339 miliona pregleda na TikToku i ima više od milion pratitelja na Instagramu.
Rhode Beauty – Hailey Bieber
Hailey Bieber predstavila je Rhode Beauty u junu 2022. Ova linija za njegu kože sastoji se od pomno odabranih osnovnih proizvoda. Rhode Beauty utjelovljuje bit estetike “clean girl” i postavio je novi beauty trend. Hailey Bieber, 27-godišnji model i medijska ličnost, poznata po svojoj besprijekornoj koži, pobornica je devize “manje je više”.
Goop – Gwyneth Paltrow
Oskarovka Gwyneth Paltrow osnovala je svoj wellness brend, poznat kao Goop, 2008. godine. Mnogo prije nego je postao široko popularan, bio je cijenjen u područjima koja su se bavila životnim stilom i wellnessom. U početku najavljen kao sedmični bilten, Goop se transformirao u sveobuhvatan brend koji nudi šminku, proizvode za njegu kože i dodatke prehrani.