Nedavno objavljeno

spot_img

Kompanija Avon nizom aktivnosti obilježila je mjesec borbe protiv raka dojke

Ovog oktobra, kompanija Avon je u okviru Avon Fonda za borbu protiv raka dojke, pokrenula kampanju pod nazivom – „Voli svoje grudi“ s ciljem dizanja svijesti o karcinomu dojke.
Fokusirana na to da pokaže svim ženama koliko je bitno voljeti svoje grudi, ova kampanja je poslužila i kako bi što veći broj žena potaknuli na redovno vršenje pregleda i samopregleda dojki.

„Važnost samopregleda, pregleda i rane dijagnostike u borbi protiv karcinoma dojke su jako važni. Voljeti svoje grudi treba biti imperativ svakoj ženi kako bi se efikasno borili protiv ove bolesti. “, istaknula je Šejla Korjenić, glasnogovornica kompanije Avon. “Kreirani su i posebni viber stikeri kako bi došli do što većeg broja žena kojima je važno prenijeti ovu poruku. Iako je mjesec borbe protiv raka dojke iza nas, dizanje svijesti ovoj bolesti je nešto što je neprestano i zato pozivamo sve žene i muškarce da ih podijele naše viber stikere sa njima dragim osobama kako bi ih potaknuli da brinu o svom zdravlju” završila je.

Ovu kampanju i mjesec oktobar je obilježio i nastavak prošlogodišnje uspješne saradnje sa udruženjima žena oboljelih od karcinoma dojke na projektu “Moj prvi ultrazvučni pregled dojki”.


Donacija od 12.000 KM uručena je za 4 udruženja iz Bosne i Hercegovine. Udruženja „Novi pogled“ iz Mostara, „Udruženje žena Tuzla“ iz Tuzle, “Rubin” Hadžići i “Udruženje građana Nada” iz Trebinja zahvaljujući ovoj donaciji su tokom mjeseca oktobra organizovala besplatne ultrazvučne preglede dojki za preko 200 mladih žena iz Bosne i Hercegovine koje nikada do sada nisu obavile ultrazvučni pregled dojki.

Jako smo sretni što smo mogli nastaviti ovaj uspješni projekat i već drugu godinu pružiti mogućnost damama koje imaju iznad 20 godina, a koje nisu ranije obavile ultrazvučni pregled dojki da to naprave. Preko 200 besplatnih ultrazvučnih pregleda ove godine obavljeno je zahvaljujući Avon donaciji. Nadamo se da smo na ovaj način počeli sa navikama odlaska na redovne preglede kod svake od njih, jer je upravo ta navika redovnih pregleda najvažnija u prevenciji karcinoma dojke. “ Izjavila je Maja Memić predsjednica udruge „Novi pogled“ iz Mostara.

 

Kompanija Avon kontinuirano, tokom cijele godine, prikuplja sredstva za aktivnosti usmjerene za borbu protiv raka dojke prodajom proizvoda označenih rozom vrpcom, čiji je cjelokupan neto profit namijenjen ovim aktivnostima. Upravo zahvaljujući sredstvima od prodaje ovih proizvoda organizuju se ovakve kampanje i doniraju sredstva u lokalnu zajednicu.

spot_img

Latest Posts

spot_img

Raport