Nedavno objavljeno

KRISTALNA ČAROLIJA: Nova kampanja brenda Swarovski

Nakit u obliku leptira, papige, ananasa i kornjače posvećen je čudesnoj ljepoti prirode

Brend nakita Swarovski predstavio je novu kampanju na kojoj su sarađivali modni fotograf Steven Meisel i vizažistica Pat McGrath. Nazvana “Metamorphosis”, kampanja slavi individualnost i transformativnu moć kristala. Konkretno, Meisel oživljava Swarovskijev dizajn nakita u četiri oblika koja “utjelovljuju osobnosti” leptira, papige, ananasa i kornjače, a “svaki lik je svjedočanstvo radosne ekstravagancije i čuda prirodnog svijeta”, kako stoji u saopćenju kompanije. Rečeno je i to da se kampanja oslanja na austrijsko nasljeđe brenda kao inspiraciju, “uzimajući tragove iz čarobnih vrtnih kućica koje je stvorila carica Marija Terezija u bečkoj palači Schönbrunn u 18. stoljeću”.

“Vrtne kućice Marije Terezije su fantastični prostori oslikani muralima egzotične flore i faune iz cijeloga svijeta koji prirodno nikad ne bi dijelili isto stanište. Na isti način, željeli smo stvoriti začarani kristalni vrt koji ne postoji u prirodi, ali ipak donosi istu radost”, kazala je kreativna direktorica Swarovskog Giovanna Engelbert. Kako je dodala, kampanja “Metamorphosis” slavljenje je ljepote Swarovski kristala i njihove uloge kao “izvora kreativnosti i radosti”.

Foto: Steven Meisel / Swarovski
Foto: Steven Meisel / Swarovski
Foto: Steven Meisel / Swarovski
Foto: Steven Meisel / Swarovski
spot_img

Latest Posts

spot_img
spot_img

Raport