Nedavno objavljeno

Francuska kuća Diptyque predstavila parfem koji miriše na papir

Knjige i biblioteke dugo su služile kao inspiracija za parfimere; sada je na redu miris papira

Najnovija kreacija francuskog niche brenda Diptyque, L’Eau Papier, oda je papiru, tinti, mašti i kreativnosti. Mirisna kreacija L’Eau Papier inspirisana je umjetničkim djelima koja nastaju na papiru. Za izradu ovog mirisa angažiran je parfimer Fabrice Pellegrin, čuveni “nos” koji stoji iza nekih od najluksuznijih parfema Thierryja Muglera, Hermèsa, Jo Malonea i drugih. Stvorio je L’Eau Papier kao kombinaciju nota bijelog mošusa, koje se mijenjaju s nošenjem te ih iz brenda upoređuju s tintom koja se upija u papir i mijenja oblike, te akorda riže kuhane na pari, evocirajući papir.

Za razliku od Diptyqueovih tradicionalnih parfemskih ilustracija koje prikazuju prepoznatljiv motiv, od iscrtanog cvijeća na Eau Rose do smokava koje ukrašavaju Philosykos, etiketa parfema L’Eau Papier izrazito je impresionistička. Nježne mrlje razlivene tinte različitog intenziteta i tačkice unutar njih možda će trebati vremena za dešifriranje – ali u tome i leži poruka u srcu ovog mirisa: kreativnost.

spot_img

Latest Posts

spot_img
spot_img

Raport