Osigurana donacija od 9.000 KM
Edukacija, podrška bh. poduzetnicama i razvijanje zdravog poduzetničkog sistema u BiH osnova su projekta FEEL GOOD majica koji dm drogerie markt u saradnji s vodećim lifestyle web portalom Bonjour.ba realizira već tri godine zaredom. Krajem prošle sedmice na Igmanu je održana jednodnevna akademija na kojoj je odabranih 12 poduzetnica imalo priliku da na ličnim iskustvima predavača uči o pokretanju biznisa i svim preprekama koje se u tom periodu nađu na putu. Kroz peti mjesec trajanja ovogodišnje kampanje, zajedno s dm kupcima, za održavanje akademije osigurana je donacija od 9.000KM.
Učesnice akademije su imale priliku kroz praktične vježbe saznati više o plasmanu proizvoda i brendingu. Jelena Radonja, asortiman menadžerica dmBiH te Ajla Hadžić, menadžerica marketinga ovog drogerijskog lidera na bh. tržištu su iz prve ruke govorile o marketingu, ali i komunikaciji s partnerima.
„Svaki početak je period kada se suočavamo s mnogim nepoznanicama i kada je svaki savjet o putu koji je pred nama veoma vrijedan. dm akademija je bila prilika da poduzetnicama pružimo savjetovanje na osnovu našeg dosadašnjeg iskustva i znanja. #FEELGOOD kampanje su do sada pokazale sjajne rezultate te i u budućnosti nastavljamo podržavati razvoj ženskog poduzetništva“, izjavila je Ajla Hadžić, menadžerica marketinga dmBiH.
Kroz #girltalk, Ana Ćavar, osnivačica Bonjour.ba je s poduzetnicama razgovarala o izazovima s kojima se susreću te je kroz lično iskustvo i konkretne primjere ponudila savjete.
„Vjerujem da zajedno možemo pomicati planine. Sretna sam jer uz projekt FEEL GOOD s timom dm drogerie markt već tri godine podržavamo razvoj i edukaciju bh. poduzetnica. Energija koja je vladala sjajan je pokazatelj kako fantastične domaće brendove imamo i koliko strasti poduzetnice ulažu u ostvarenje svojih snova. Vjerujemo da smo s dm akademijom za bh. poduzetnice započeli poduzetničku priču koja će iz godine u godinu rasti i postati platforma za razvoj poduzetničke scene i pokretanje nekih novih lijepih priča“, kazala je Ana Ćavar.
Osim predavanja, poduzetnice su imale priliku i da se okušaju u praktičnom djelu, izradi prezentacije proizvoda dm robnih marki.
„Akademija za poduzetnice je uistinu nadmašila moja očekivanja. Iako je trajala jedan dan izvukla sam jako puno bitnih lekcija prije svega jer jako rijetko imamo priliku čuti i učiti od “ljudi s terena” koji rade prodaju, marketing i bave se poduzetništvom. Predavačima je bilo jako stalo da nas nauče prave lekcije i podjele tips and tricks koje su i sami htjeli znati prije par godina. Od toga kako raditi prodajni pitch, kako se pripremiti za izlazak na tržište, formirati cijenu itd. do toga koje navike treba imati poduzetnik da ponese sav taj teret“, izjavila je Martina Đorđevska, osnivačica brenda Tegla.
Projekt, kroz koji kupovinom jedne majice u dm-u, kupci direktno podržavaju bh. poduzetnice do sada je osigurao edukaciju za više od 270 žena.