Nedavno objavljeno

Opel Mokka Electric sad s još većim dosegom

  • E kao električno vozilo: Mokka-e postaje Mokka Electric
  • Još snažniji, još štedljiviji, s još većim dosegom: elektromotor sa 115 kW/156 KS, nova baterija od 54 kWh omogućuje 406 kilometara vožnje bez lokalnih emisija (WLTP[1])
  • Brzo punjenje: 80 posto napunjenosti za oko 30 minuta na stanici za punjenje istosmjernom strujom od 100 kW
  • Užitak u vožnji na električni pogon à la Opel: Tri načina vožnje – Normal, Eco i Sport

Opel Mokka-e postaje Opel Mokka Electric, a najprodavanije električno vozilo na baterijski pogon u Njemačkoj u segmentu B-SUV u oktobru i novembru sada postaje još snažnije, štedljivije i atraktivnije. Potpuno električni „Dobitnik nagrade Zlatni volan za 2021.[2] kasnije će na tržištu biti dostupan i u izvedbi s većom baterijom i još više snage. S novom baterijom od 54 kWh vozači za upravljačem Mokke Electric mogu prijeći do 406 kilometara umjesto do 338 kilometara bez lokalnih emisija prema WLTP1-u – što je osjetan napredak od 20 posto. Istodobno je potrošnja energije smanjena na 15,2 kWh na 100 kilometara (WLTP[3]). Međutim, Mokka Electric nije samo vrlo štedljiva – s izlaznom snagom od 115 kW/156 KS i okretnim momentom od 260 Nm, električni motor, koji se upotrebljava i u novoj Opel Astri Electric pruža čisti užitak u vožnji.

„e” postaje „Electric”. S novim sufiksom ističemo da Opel Mokka nudi još više zabave u vožnji na električni pogon. Riječ je o električnom vozilu bez premca u svom segmentu. Otkako je izašao na tržište, naš izvanredni kompaktni SUV impresionirao je ljubitelje vozila svojim odvažnim i čistim dizajnom, individualnim karakterom i dokazanom prikladnošću za svakodnevnu upotrebu. A s novim električnim pogonom i većom baterijom, Mokku Electric sada činimo još moćnijom, još učinkovitijom i boljom. To je Opelov pristup dobro osmišljenim ‚zelenim inovacijama‘”, rekao je glavni izvršni direktor Opela Florian Huettl.

Pionir u električnom SUV segmentu još bolji kao Mokka Electric

Mokka je primjer Opelovog pristupa inovativnoj i emotivnoj mobilnosti okrenutoj prema budućnosti: ne samo da je elegantni SUV bio prvi Opel koji je nosio novo lice branda, Opel Vizor, već je bio i prvi Opel s potpuno digitaliziranim kokpitom Pure Panel. Osim toga, bio je to prvi Opel koji je od izlaska na tržište bio dostupan s potpuno električnim pogonom, ali i izrazito učinkovitim motorima s unutarnjim izgaranjem, čime su kupci imali mogućnost izabrati onu vrstu pogona koja najbolje odgovara njihovim potrebama – a kupci se već sada uvelike okreću električnoj izvedbi. U novembru se čak 65 posto svih kupaca Mokke u Njemačkoj odlučilo za izvedbu s električnim pogonom na bateriju, bez lokalnih emisija – koja sada postaje još bolja.

Doseg do 406 kilometara (prema WLTP-u1) – odnosno 20 posto više nego do sada – obećava sveobuhvatnu, izdržljivu zabavu u električnoj vožnji za svaki dan, kako u gradu tako i na dužim putovanjima. Energija je pohranjena u novoj litij-ionskoj bateriji od 54 kWh. Inženjeri su veliku važnost pridavali učinkovitom pakiranju i tako su uspjeli osigurati izvanredan doseg uz bateriju kompaktnih dimenzija.

Kao i kod svih potpuno električnih Opelovih modela, baterija od 54 kWh Mokke Electric praktički je ugrađena u podvozje. Stoga se ne gubi prostor u putničkom ili prtljažnom prostoru, a Mokka Electric ima izvrsne kvalitete prianjanja na cestu. Nisko težište vozila povećava sigurnost i užitak u vožnji. S izlaznom snagom od 115 kW/156 KS i maksimalnim okretnim momentom od 260 Nm koji je odmah dostupan s prvim pritiskom na papučicu gasa, Mokka Electric osigurava brzo pokretanje i ubrzanje od 0 do 100 km/h za manje od 10 sekundi. Najveća brzina elektronički je ograničena na 150 km/h.

Ovisno o svojim sklonostima, vozači Mokke Electric mogu birati između tri načina vožnje: Eco, Normal i Sport. U načinu rada Eco električni SUV vozi najštedljivije s ciljem povećanja ukupnog dosega vožnje. Zahvaljujući najsuvremenijem regeneracijskom sustavu kočenja, Mokka Electric može i povratiti energiju prilikom usporavanja ili kočenja. Elektromotor zatim kinetičku energiju kretanja vozila prema naprijed pretvara u električnu energiju. Ako vozač prebaci ručicu mjenjača u način rada B, povećavaju se povrat energije i okretni moment kočenja. U slučajevima kada kompaktni SUV mora „dopuniti gorivo”, baterija od 54 kWh može se napuniti do 80 posto za oko 30 minuta na stanici za punjenje istosmjernom strujom od 100 kW. Mokka Electric opremljena je tom funkcijom brzog punjenja u sklopu standardne opreme. Uz istosmjernu struju, vozači Opela mogu puniti i trofaznom izmjeničnom strujom zahvaljujući ugrađenom punjaču od 11 kW – putem zidnog punjača (Wall box) ili kabelom za kućnu utičnicu.

Mokka Electric jamči štedljivost i udobnost. Brojni sustavi grijanja i tehnologije, od standardne dizalice topline do praktične aplikacije myOpel, koja se može upotrebljavati za programiranje pretkondicioniranja s pomoću daljinskog upravljača, osiguravaju ugodnu atmosferu od samog početka – osobito tijekom hladnijih mjeseci u godini.

Mokka Electric s više snage i većim dosegom još je jedan primjer kako Opel neprestano ostvaruje napredak sa svojom električnom ofenzivom. Na tržištu je danas već dostupno dvanaest Opelovih modela u izvedbama na električni pogon, uključujući kompletan asortiman lakih gospodarskih vozila. Do 2024. proizvođač će svaki model nuditi i u izvedbi na električni pogon. A do 2028. Opel će postati potpuno električni brand u Europi.

[1] Preliminarni doseg određen je u skladu s metodologijom testiranja WLTP-a (Uredba (EZ) br. 715/2007, Uredba (EU) 2017/1151). Stvarni doseg razlikuje se ovisno o svakodnevnim uvjetima i različitim čimbenicima, osobito o osobnom načinu vožnje, značajkama rute, vanjskoj temperaturi te uporabi grijanja, klimatizacije i toplinskog pretkondicioniranja.
[2] AUTO BILD br. 45/2021 i BILD am SONNTAG br. 46/2021, kategorija za „najbolji automobil do 25.000 €” uklj. ekološki bonus.
[3] Preliminarne vrijednosti utvrđene su u skladu s realnijim ispitnim postupkom WLTP (Globalno usklađeni ispitni postupak za laka vozila) koji zamjenjuje ispitni postupak poznat kao NEDC (Novi europski vozni ciklus). Potrošnja, emisije CO2 i doseg vozila ne ovise samo o učinkovitoj upotrebi energije vozila, već na njih utječu i stil vožnje i drugi čimbenici koji nisu tehničke prirode. Podaci o potrošnji i emisijama ne odnose se na određeno vozilo i služe isključivo za uspoređivanje različitih vrsta vozila.
spot_img

Latest Posts

spot_img
spot_img

Raport