Nedavno objavljeno

LASH CLASH – EXTREME VOLUME MASCARA

VELIKI VOLUMEN. USUDITE SE BITI DRUGAČIJI. ILI SVE ILI NIŠTA.

Ova je maskara za sve one koji se usude biti drugačiji.
Pozivamo vas da budete svoji jer stvoreni smo autentični.
Ne dopustite da netko drugi definira Vas ili Vaš stil.
Izrazite svoje pravo ja.
Inspirirajte jedni druge samopouzdanjem i znatiželjom.
Pronađite inspiraciju u Lash Clashu.
Slavimo zajedničko pomicanje modnih granica za bolji svijet.

Upoznajte Lash Clash, inovativnu maskaru brenda YSL Beauty. Izazovni veliki volumen i overnoir couture crna nijansa.

Stručno dizajnirana s formulom za volumen i s patentiranom četkicom za šokantno predimenzionirani učinak, maskara Lash Clash svjedok je snažne i odvažne generacije koja se ne boji biti drugačija.

U pakiranju s najodvažnijim dizajnom do sada inspiriranog visokom modom koje krši kodove Cassandre: ovim hrabrim, zaigranim potezom YSL je odlučio zamijeniti svoje legendarno zlatno pakiranje potpuno crnim, u nijansi overnoir, poput nijanse same maskare.


DO 200% VOLUMENA* 

OVERNOIR COUTURE CRNA NIJANSA

POSTOJANOST DO 24 SATA**

NOVA DRUGAČIJA FORMULA ZA VELIKI VOLUMEN

Formula maskare Lash Clash pruža dosad neviđen volumen YSL maskara i pigmentaciju, zahvaljujući inovativnim aktivnim sastojcima za teksturu, iznimno crnim pigmentima i sastojcima protiv razmazivanja. Najgušća tekstura maskare koja je dosad osmišljena u YSL laboratorijima sadrži najsuvremeniju mješavinu sastojaka za veći volumen uz odvažno intenzivnu boju.

POSTOJANI INTENZIVNI VOLUMEN DO 24 H*

Inovativna tekstura, disperzija voska i ulja u vodi, kombinacija polimera koji formiraju film i tvari za produženje postojanosti omogućuju gustoj, no kremastoj teksturi maskare Lash Clash, da trenutačno učini trepavice gušćima, sloj po sloj. U samo pet poteza Lash Clash dodaje do 200% volumena* i stvara šokantni, predimenzionirani dojam. Uz formulu koja je postojana do 24 sata**, taj će dojam trajati bez obzira na to kako provodite svoj dan.

OVERNOIR COUTURE CRNA NIJANSA

Lash Clash pruža sasvim novo iskustvo crne boje s iznimno crnim pigmentima te – ako to nije dovoljno crno – završnom nijansom overnoir couture. Visoki omjer finih disperziranih čestica crnoga željeznog oksida u prozirnoj bazi čini trepavice intenzivno crnim, odvažnima i punima – inovacija za sve ovisnike o crnoj maskari u svijetu.

DODATNA NJEGA

Formula bez mirisa maskare Lash Clash obogaćena je ekstraktom florentinske perunike iz YSL-ovih vrtova Ourika, pomaže trepavicama da ostanu pune, meke na dodir i zdravijeg izgleda.

VRTOVI OURIKA BRENDA YSL BEAUTY

YSL Beauty podržao je stvaranje zadruge od 32 žene koje njeguju svaku biljku u vrtovima Ourika. Ovim društvenim programom nastoje se podržati vještine stanovnika ove regije kako bi se povećala njihova financijska neovisnost.
Uz stvaranje novih poslovnih prilika za zadrugu žena, ovi su vrtovi omogućili brendu YSL Beauty da promatra i ubire neke od dragocjenih sastojaka koji su ključni dio njegovih kozmetičkih proizvoda. Svaka se sirovina odabire, uzgaja i ubire na održiv način i pažljivo se ekstrahira da bi se ispunili čak i najstroži standardi po pitanju učinkovitosti.

NAJVEĆA YSL ČETKICA DO SADA ZA NAJVEĆI VOLUMEN

Lash Clash ima najveću četkicu koja je dosad proizvedena u našim laboratorijima za najveći volumen od korijena do vrhova trepavice. Ona je inovativna, progresivna i patentirana.

DVOSTRUKA STOŽASTA ČETKICA

Njezin promjer od 10,5 mm trenutačno prekriva sve trepavice većim volumenom, čak i one najkraće, nanošenjem slijeva nadesno.

NAŠ NAJVEĆI RUBNIK DOSAD

Ova nova četkica prekriva, produžuje i povećava volumen od korijena do vrhova te stvara učinak podizanja na vanjskom kutu oka.

260 ERGONOMSKIH VLAKANA

Za maksimalnu količinu formule četkica se sastoji od 260 ergonomskih vlakana i 4 utora koji primaju i prekrivaju svaku trepavicu, pružaju joj volumen i maksimalno iskorištavaju količinu koja se nanosi u jednom potezu.

LJUBAV NA PRVI POGLED.

OSTVARITE TAJ LASH CLASH LOOK.

Jeste li spremni za Lash Clash? Otkrijte 5 načina kako dobiti veliki volumen:

  • Počnite s nanošenjem od korijena trepavice na unutarnjem kutu oka. Prijeđite četkicom kroz trepavice u smjeru prema gore i prema van.
  • Usmjerite trepavice prema gore pri korijenu i nakratko ih zadržite u tom položaju prije nego što ih začešljate prema gore kako biste ih razdvojili i produžili.
  • Nanesite maskaru na trepavice u cik-cak potezima od korijena do vrhova kako biste nanijeli formulu, nadogradili volumen i razdvojili trepavice.
  • Upotrijebite samo vrh četkice kako biste nanijeli maskaru na pojedine trepavice na vanjskom kutu oka.
  • Nanesite maskaru na trepavice u cik-cak potezima prema dolje, od korijena do vrhova, kako biste nanijeli formulu, nadogradili volumen i razdvojili trepavice.

STVARNI REZULTATI. 

100% BEZ UMJETNIH TREPAVICA. 100% BEZ RETUŠIRANJA.****

 **** Ilustracija očekivanog rezultata nakon nanošenja maskare. Rezultat se može razlikovati od osobe do osobe.

NAKON 24 SATA**:

97% ispitanika tvrdi da proizvod ostaje postojan do 24 sata.

91% ispitanika tvrdi da je boja intenzivno crna do 24 sata.

77% ispitanika tvrdi da volumen ostaje postojan do 24 sata.


** Potrošački test, 98 žena

 

NAKON 7 DANA***** UPOTREBE:

76% ispitanika tvrdi da crna boja na trepavicama izgleda intenzivno.

88% ispitanika tvrdi da proizvod pruža izgled većih očiju.

87% ispitanika tvrdi da su trepavice produžene.

91% ispitanika tvrdi da je proizvod postojan cijeli dan.

87% ispitanika tvrdi da je proizvod otporan na razmazivanje.

 ***** Potrošački test, 100 žena


100% PONOSNI. 200% SVOJI.

Lash Clash nije samo maskara, nego prenosi i moćnu poruku koja osnažuje generaciju Z da bude ono što jest. Ohrabruje pripadnike te generacije da budu svoji i drugačiji. Da nikada ne dopuste da ih netko drugi definira ili im nešto uskrati. Da ostvare sebe kakvi jesu: najglasniji do sada.

VIZUAL KAMPANJE

Oči ambasadorice brenda Kaie Gerber usmjerene su ravno u kameru i govore sve o ovoj kampanju. Veliki volumen u kombinaciji sa završnom nijansom overnoir couture kroz objektiv fotografa Davida Simsa savršeno utjelovljuje atmosferu i učinak ovog proizvoda u službenom vizualu kampanje.

VIDEOZAPIS KAMPANJE

Videozapis kampanje ističe individualističke stilove i osobnosti te prikazuje drugačiji pogled generacije Z na visoku modu. Redatelj videozapisa Daniel M. Cox stvorio je brze kapsule s pomoću širokih kutova za prikaz scena životnog stila i veliko zumiranje na očima modela da bi prikazao i istaknuo predimenzionirane rezultate na trepavicama. Kontrast prostrane minimalističke lokacije i neočekivanih velikih uvijenih trepavica proslavlja žene brenda YSL i njihov izazovni pogled u dinamičnom preokretu.

spot_img

Latest Posts

spot_img
spot_img

Raport