Sredstva prikupljena od prodaje prve kolekcije NNF, koju su izradili miganti i migrantice uz pomoć koordinatorice, modne dizajnerice Aleksandra Lovrić, ravnopravno će se podijeliti za podršku Udruženju Renesansa, koje se bavi pružanjem pomoći oboljelim i liječenim od raka dojke u BiH, te za potrebe migranata angažiranih u pomenutim modnim ateljeima.
Na ovaj način brend No Nation Fashion, satkan od emocija i snova ljudi u pokretu, nastavlja svoje putovanje i plemenitu misiju kao simbol nade za društvo u kojem će svaki pojedinac biti prepoznat i prihvaćen kao ravnopravan i koristan član zajednice.
“Nakon osam mjeseci rada u privremenim prihvatnim centrima Blažuj, Miral i Ušivak, danas imamo prvi Pop-Up Shop, koji je isključivo humanitarnog karaktera. Sretni smo što ćemo polovinu od ukupnog iznosa od prodaje donirati udruženju Renesansa, ženama koje su oboljele od karcinoma dojke. Iskreno se nadamo da će im ova sredstva pomoći u oporavku i osnaživanju. Druga polovina sredstava će se donirati modnim ateljeima u migranstkim centrima, kako bi naši dragi i vrijedni korisnici nastavili ispunjavati svoju viziju vezanu za modu koja nema nacije, No Nation Fashion”, kazala je Aleksandra Lovrić, IOM koordinatorica modnih ateljea.
Osim ljubitelja mode iz cijele BiH i građana Sarajeva, prvom NNF Pop-Up Shopu su prisustvovali brojni ambasadori, predstavnici UN agencija, visoki zvaničnici, prijatelji i partneri IOM-a, te veliki broj predstavnika medija.
“Danas smo tu da slavimo 8. mart, da slavimo žene i da pokažemo potencijal migranata za bh. društvo, te potencijal bh. tekstilne i modne industrije. Važno nam je pokazati da su migranti u BiH potencijalni resurs, da ovdje dolaze sa vještinama i kreativnosti i da ne predstavljaju problem. Njihovi radovi su na nivou visoke mode, koja ima potencijal za međunarodne scene gdje na najbolji način može predstaviti kvalitet migrantskih i bh. kreativaca. Ovaj projekt IOM-a, koji podržava Evropska unija, također nastoji podržati lokalnu industriju i dodatno promovirati koncept društveno odgovornog poslovanja putem donacije Udruženju Rensansa. Naša vizija za budućnost je da ovaj brend postane nezavisna samoodrživa firma, koja će moći da zapošljava migrante i tražioce azila koji ostvare pravo na boravak i rad ovdje, te da promovira BiH na međunarodnom planu”, istakla je Margherita Vismara, programska koordinatorica IOM-a.
Haljine, odijela, suknje, majice, hlače, torbe, turbani i brojne druge NNF kreacije, koje predstavljaju spoj različitih kultura i kreativnosti nastao uz mnogo ljubavi i truda, našle su svoj put do srca posjetitelja Pop-Up Shopa. Uskoro ćete ih moći vidjeti i na ulicama bh. gradova, gdje će nastaviti rušiti predrasude i pričati priču o kulturnoj saradnji, društvenoj inkluziji, ali i humanosti, na koju se osvrnula i Enida Glušac, predsjednica Udruženja Renesansa.
“Kada se postavi dijagnoza karcinoma, ona ne podrazumijeva “samo” rak već i druge probleme s kojima se žene suočavaju. To je dijagnoza koja se nosi kroz cijeli život, osim borbe s bolešću mi moramo raditi na prihvatanju svog tijela i novog načina života i za to nam je, pored medicinske pomoći, potrebna ogromna psihološka i podrška cijelog društva. Potrebno nam je i mjesto gdje se možemo okupljati, razmjenjivati iskustva, hrabriti jedna drugu. Iako je naše udruženje od velike važnosti, mi nemamo apsolutno nikakvu podršku vlasti, tako da nam mnogo znači podrška organizacija kao što je IOM. Donacija Pop-Up Shopa bit će od velike koristi Udruženju i našim korisnicama i za to smo veoma zahvalne. Ne sumnjam da će ova prodajna izložba jako dobro proći, jer sve one kreacije koje sam imala priliku danas vidjeti, zaista mogu parirati kreacijama na svjetskim modnim pistama,” kazala je Enida Glušac.