U modi je trenutno početak 21. vijeka, bar što se tašni tiče, jer modeli koji su tada lansirani u potpunosti preuzimaju modnu sliku. Jedna od najuticajnijih i najtipičnijih torbi tog vremena je ona koju je kuća Louis Vuitton lansirala u suradnji s američkim modnim dizajnerom i umjetnikom Stephenom Sprouseom – gdje je preko uzorka monograma ispisao ime brenda u stilu grafita. Sada, kada je Rihanna viđena sa svojim starim modelom Poucette torbe iz ove saradnje, Ebay, Tradera i drugi sajtovi koji prodaju odjevne predmete i dodatke su opustošeni što se tiče tašni iz ovog doba.
Inače, modna kuća Louis Vuitton je dugo vremena vrlo pažljivo eksperimentirala sa svojim klasičnim i vrlo uspješnim uzorkom, ali posebno u vrijeme kada je Marc Jacobs bio njen kreativni direktor (otišao je 2013. nakon 16 godina u brendu), a zatim su se odvažili i dozvolili umjetnicima da kreiraju vlastitu verziju LV uzorka. Najuspješnija saradnja bila je ona sa Takashijem Murakamijem, koji je, između ostalog, napravio šareni monogram na bijeloj pozadini, ponekad pomiješan sa simbolima i figurama.