Novogodišnja atmosfera sa snimanja novog izdanja koje nam stiže 24.12.
Sretni smo zbog Jasmile Žbanić i cijelog tima Deblokade. Zaslužili smo i mi ovaj komadić čiste radosti na kraju 2021.
Vjetar u leđa na njezinom umjetničkom putu davali su joj i reditelji kojima se divila, poput Sydneya Lumeta, iz čijih je knjiga učila o režiji, ili Mikea Leigha, koji joj je predstavljao važan uzor dok je spremala svoj dugometražni prvijenac, Grbavicu, s maestralnom Mirjanom Karanović u ulozi majke koja od kćerke krije da je plod silovanja, a za koji je Jasmila 2006. dobila Zlatnog medvjeda na Berlinaleu, pokupivši i Nagradu ekumenskog žirija i Nagradu za mir. Od tada je svojom ustrajnošću i posebnom rediteljskom preciznošću birala da se hvata u koštac s teškim temama, kao što su ljubav i vjera (Na putu, 2010.) ili masovna silovanja žena tokom rata u Bosni (Za one koji ne mogu da govore; 2013.). Otok ljubavi iz 2013. godine, scenaristička avantura u koju se upustila sa piscem Aleksandrom Hemonom, prikazao ju je u drugačijem svjetlu: spremnu da se bavi i komičnom stranom filmske umjetnosti. Za Quo vadis, Aida? se dugo pripremala, daleko od očiju javnosti, pomno birajući svaki detalj srebreničke priče koji će završiti na filmskom platnu, a izbor Jasne Đuričić za glavnu junakinju Aidu pokazao se kao pun pogodak, barem sudeći po brojnim pozitivnim filmskim kritikama, nagradama ali i emocijama koje je svojom izvedbom izazvala kod publike. I evo, na kraju sjajnog niza priznanja za ovaj njezin film Evropska filmska akademija proglasila je Jasmilu najboljom rediteljicom u 2021., Quo vadis, Aida? najboljim filmom a Jasnu Đuričić najboljom glumicom. I najmanje što smo mogli da se zahvalimo Jasmili i njenom suprugu i producentu filma Damiru Ibrahimoviću je da ih uvrstimo u naš tradicionalni izbor ličnosti pod nazivom “Njihova godina”