Wizz Air se i ove godine pridružio Movemberu, globalnom pokretu za muško zdravlje koji ima za cilj pomoći muškarcima širom svijeta da žive sretnije, zdravije i duže. Najbrže rastuća aviokompanija u Evropi pozvala je sve svoje uposlenike, one u uredima, kao i kabinsko i letačko osoblje, da na ovaj način podižu svijest o muškom fizičkom i mentalnom zdravlju.
Movember je vodeći svjetski pokret posvećen mijenjanju svijesti o muškom zdravlju. Naziv je dobio kombinacijom riječi koja u engleskom jeziku označava brkove i naziva mjeseca novembra, u kojem se svake godine obilježava upravo puštanjem brkova. Cilj inicijative je podizanje svijesti o zdravstvenim poteškoćama muškaraca, kao što su rak prostate i rak testisa, kao i prevencija samoubistava.
Globalno muškarci umiru pet godina ranije u odnosu na žene i većinom od bolesti koje se mogu spriječiti. Pandemija koronavirusa nastavila je da negativno utječe na njihovo mentalno i fizičko zdravlje.
Ako se otkrije na vrijeme, stopa preživljavanja od raka prostate veća je od 98%. Otkrije li se kasno, ta stopa pada ispod 26%. Rak prostate je drugi najčešći oblik raka kod muškaraca u svijetu. Ako imate 40 godina ili više, trebali biste otići na PSA testiranje.
Andras Rado, viši menadžer korporativnih komunikacija u Wizz Airu, kazao je: “Iako će naši brkovi rasti iza maski, ova sjajna inicijativa označava priliku za početak razgovora koji spašavaju živote, kao i istraživanja kako bi se muškarci motivisali da rade u korist svog zdravlja. Pridružili smo se ovoj plemenitoj inicijativi jer brinemo o zdravlju naših kolega i putnika. Iako o zdravlju muškaraca treba voditi računa tokom cijele godine, Movember je jedinstven period za bavljenje ovom temom na globalnom nivou.”